før jeg visste ordet av det hadde han snudd, og kom etter meg(!) da ble jeg klar over at det ikke var en moped, men en crosser, med mye mer en 50cc.. han fulgte RETT bak meg, så satte opp farten litt.. så kom han opp på siden av meg(og jeg så han hadde dama bakpå), å viste fingen, og gjorde tegn til å ville ha meg til å stoppe

men jeg hadde selvfølgelig(!) ikke tenkt å stoppe! så jeg kjørte bare videre.. da SPARKET han til, i døra mi!

så kjørte han forbi, og stoppet og venta på meg.. og det var INGEN biler elle mennesker å se, noe sted

men jeg så ikke mer til ham, heldivis. jeg tror ikke han hadde skilt på sykkelen, og hadde han, så vet ihvertfall ikke jeg hva det var. og jeg vet ikke hvordan han så ut..
det verste av alt er at jeg traff ham like i nærheten av der dama mi bor, så jeg treffer han vel igjen.
hva ville du gjort? og hva gjør jeg? tenker jeg skal ringe og rapportere det, men det blir vel ikke gjort noe med det fra politiets side...

det er selvfølgelig fristende å montere balltre i bilen, men jeg vet ikke om det er løsningen heller.