Kommer ut til lunsj og der står viking og skal taue F***.. jeg bare.. HVA I H******!!!???
- Den blir tauet fordi den står midt i veien i ett kryss.. MEN JEG SATT DEN JO FAFO IKKE DER!
Men for å få bilen måtte jeg ut med 600 kr. i cash på stedet, greitt nok!
Fronten på bilen er nesten OK, glasset til parklyset og fangeren er litt pressa inn.
Jeg drar til farveglede i Bodø og hører, mente på at det var deres firmabil som sto parkert framfor, og her kommer det en sopp ut og kjefter meg opp fordi jeg hadde parkert feil..
- Greitt, jeg hadde ikke foretatt verdens lureste parkering, men soppen legger ut om at han hadde det travelt så skulle han lære meg ei lekse, og gjorde det på pur F***.
Javell, også dro jeg til purken, de sa følgende:Æ jor det på pur fan førr å lær dæ ei lækse
Flott, drar tilbake til farveglede men soppen er like frekk, han nekter for at han har gjort noe galt, og legger all skyld på meg.Det er ei strafferamme på inntill 6 mnd. beslaglegging av førerkort for slike hendelser
Dette resulterer i at jeg drar til Toyota Nordvik her i byen og de tar takst, får taksten hvert øyeblikk tipper jeg

Men så kommer jeg i kontakt med sjefen til soppen, han derimot legger seg langflat og sier at han skal betale for skadene, fordi han er sikkert ikke interessert i at ansatte bruker hans bil til å skade andre biler på pur F***, og sier seg villig til å betale alt det står om, ink. borttauingsavgifta..
MEN.. ikke helt uten videre, jeg er spent på hvordan dette går, dere skal få oppdatering^^
Folk er rett og slett for dumme av og til!