... for den som er oppe da...

Moderator: Moderatorer
Og det er helt greit. Når det gjelder testen av evo8'en sa han jo at det var en helt utrolig rå bil, men likte ikke turbolagen, noe som ble glimrende demonstrert. Han kjørte jo fort med bilen også, i tillegg til at han anbefalte den med litt mindre hester, fordi den var like morsom men manglet turbolagen.Ole-P-N154 skrev:Clarkson er "rangert" som nr. 7, når det gjelder personer med innflytelse i UK!
Han alene kan avgjøre om en bilmodell blir suksess eller fiasko!!
Var det de som stakk av med de pengene som plutselig ble borte?oddiN108 skrev:Og det er helt greit. Når det gjelder testen av evo8'en sa han jo at det var en helt utrolig rå bil, men likte ikke turbolagen, noe som ble glimrende demonstrert. Han kjørte jo fort med bilen også, i tillegg til at han anbefalte den med litt mindre hester, fordi den var like morsom men manglet turbolagen.Ole-P-N154 skrev:Clarkson er "rangert" som nr. 7, når det gjelder personer med innflytelse i UK!
Han alene kan avgjøre om en bilmodell blir suksess eller fiasko!!
Jeg vet at onde tunger har hevdet at Clarkson + gjengen i top gear er en av de største årsakene til at Rover gikk over ende:)
Ellers syns jeg det er enormt gøy når han har bestemt seg for å ikke like biler, men som viser seg å være best uansett. som f.eks. veyron som de har mobba en del år nå, samt diverse porscher:)
mvh oddi
Top gear er konge.. holder akkurat på å laste ned episodene fra 1989 og 90, de 2 siste årene har jeg mer eller mindre komplett allerede..TurboRoger_N486 skrev:Top Gear er jo et av de beste bilprogrammene ever. Her blir biler diskutert av folk som er entusiaster. Når det gjelder demonstrasjonen av det dårlige bunndraget på evo'en så var dette en glimrende sammenligning (tror det var mot en fiat stilo). Det er klart at en bil blir relativt ubrukelig til bykjøring dersom man skal ha lite motorvolum og en enorm tungdrevet turbo. En grei måte å vise det på. En allroundbil er nok å foretrekke for de fleste...
Og forresten... Saab 9-5 aero fikk jo glimrende kritikk av jeremy clarkson... Så det må jo bety at han vet hva han snakker om!