Dette er et gruppekjøp på Bee*R Rev Limiter. Det trengs 10 kjøpere som gjør at prisen havner på 1299,- inkl frakt per enhet! Veiledende pris er 2499,- så her er det mye å spare!
Oppdatert informasjon (18. NOV): Gruppekjøpet blir gjennomført! Vi har nådd 10 kjøpere, noe som til glede gir et ubegrenset antall plasser igjen frem til gruppekjøpet avsluttes fredag 25. November!
"Hvordan melder jeg meg på?" Send oss en e-post med kontaktinformasjon til *fjernet* vi sender svar så fort som mulig med videre informasjon. 300,- depositum frem til produktet bestilles.
Siste dato for påmelding: Fredag 25. November
Produktinfo:
Dette er Bee*R sin populære totrinns tenningskutter rev-limiter. Den brukes til å forebygge skader som følge av dra motoren for langt på turtallsregisteret. En del av årsaken til populæriteten er de store flammene og høye smell som kommer ut av eksosen.
Måten den fungerer på i forhold til fabrikkoriginal turtallsperre er at den kutter tenning, ikke bensin. Grunnen til dette er hvis en motor (spesielt turboladet) normaltsett treffer en bensinkutt-grense (som i høyytelses racing, eller drifting) kan dette føre til skader når motoren går magert som følge av at original-ECUen slår av bensinpumpen. Bee*R Rev-Limiter tillater bensinen å fortsette mens tenningssignalet begrenses. Enheten er fullt justerbart fra 500rpm, for sikkerhetsgrunner finnes det kun en nedre grense for turtallsperre. Både Formula 1 og JGTC biler bruker turtallsperrer som kutter tenning, så dette er et fullt utprøvd konsept.
Bee*R Kan også også bli brukt som "two-stage two-step rev limiter", som et hjelpemiddel for lansering fra stående start eller ved full-gass girskift. Enheten er konfigurert for to forskjellige turtallsperrer. En lavere grense som blir aktivert med en bryter, som håndbrekk eller klutsj-bryter som ofte blir brukt. Denne konfigurerbare nedre grense kan settes som en optimal RPM for å starte/lansere bilen fra 500rpm. Når f.eks håndbrekket eller klutsjen slippes, blir den andre konfigurerbare turtallsgrensen aktivert, som gir raske lanseringer og optimal ytelse.
Enheten har en annen spennende funksjonen. Den har en "Gain"-kontroll justering som lar deg justere frekvensen til tenningskuttet. Dette endrer frekvensen samt lyden av flammer og smell fra eksosen!
Tilgjengelig for bruk med alle rotary, 4 og 6 sylindrede motorer, og perfekt for drift og racerbiler.
Passer på blant annet:
NISSAN: CA18, SR18, CG13/10DE, SR20, RB20, RB25, RB26, VQ20/25/30, VG30, all turbo and N/A.
SUBARU: EJ20, All engines
MITSUBUSHI: 4G63, 4G93, 4G92, 6A12, 6A13, 6G72,
MAZDA: 13B, 13B-REW, B6-ZE, TURBO AND N/A, 13BT
TOYOTA: 4AGE, 4AGZE, 4AFE, 2EET, 4EFTE, 3SGTE, 3SGE, 1ZZFE, 2ZZFE, 1GGTE, IJZGTE, 2JZGTE, 7MGTE