Jeg lurer på om det er bare meg som sliter med Fedex. Jeg har både bestilt varer fra England og Sverige og det har bare blitt tull.
1. Fra englan
Jeg bestilte varer fra Neo Brothers som faktisk er hyggelige personer men dessverre har en udugelig samarbeidspartner i Fedex. Etter 14 dager synes jeg at det hadde tatt noe lang tid og etterlyste varene. De bad meg om å ta kontakt med Fedex da de hadde sendt varene for lenge siden. Greit..jeg tok kontakt med Fedex og de sa at de hadde prøvd å levere pakken 3 ganger....javel sa jeg og ville gjerne vite når dette skulle ha skjedd så jeg kunne bekrefte om jeg hadde vært hjemme eller ikke. Hun påstod også at de hadde ringt...særlig. Jeg kunne se at de dagene de hadde prøvd hadde jeg hvert hjemme (hjemmekontor

2. Samme gjentok seg stort sett når jeg bestilte fra Maptune...Men denne gangen var jeg litt føre var og ringte å få bekreftet når varen skulle komme. Det var på fredag... så jeg satt å ventet....nå er det mandag ettermiddag og Fedex har fortsatt ikke dukket opp. Helgeturen gikk fløyten og Fedex kan egentlig brenne i H****** for min del. Har mailet Maptune om dette og de bekrefter at de har hatt problemer med Fedex og norske kunder, noe som de prøver å finne en løsning på.
Men for min del kommer jeg ikke til å bestille en vare fra noen som bruker Fedex igjen om de ikke sender det på en annen måte.
Dere er ADVART