Har gjort oljebytte i garasjen i dag også
Siste dag i ferien i morgen, blir muligens brukt til vask og voks
Moderator: Moderatorer
Morten S. skrev:Fikk tak i cruisecontrollengiveren til bremsepedalen.
Da fungerer det!
(For de som evt. ønsker å konvertere sin og9-3, så er det eneste dere trenger hendelen på rattet samt de to giverne, på hhv. clutch og bremsepedal.
Evt. bare bremsepedal dersom automat.)
vet ikke på 9-3, men på 9-5 trengte jeg ikke programering med tech2.meduza18 skrev:Morten S. skrev:Fikk tak i cruisecontrollengiveren til bremsepedalen.
Da fungerer det!
(For de som evt. ønsker å konvertere sin og9-3, så er det eneste dere trenger hendelen på rattet samt de to giverne, på hhv. clutch og bremsepedal.
Evt. bare bremsepedal dersom automat.)
trenger man ingen programering?
Dette så meget bra ut!Positiv skrev:I dag, har jeg byttet bensinpumpen. Montert opp el. til stolen. Og renset den ene sitteputa. Når den først var ute.
Et tips til andre som skal bytte pumpe med beholder, for første gang. Som man ser av bildet, er det et minustegn på lokket, og på tanken. Viktig at disse står ovenfor hverandre, ved montering. Ellers vil måleren i meteret, ikke vise nøyaktig bensin mengde.
Og om man skal montere opp et el sete uten memory. Tar man ut pluss/minus, som vist på bildet. Og kobler det opp mot en 20 amp sikring, i sikringsskapet. Og finner et egnet jordingspunkt.
Børsten som er benyttet, har jeg kjøpt på biltema. Den er til ryggvask. Knakk av skaftet, for og få den til og ligge greit i hånden. Busten er sånn passe stiv, med at man ikke riper opp setet. Så ser dere selv, hvilken middler jeg bruker.
Og herved kan jeg presentere, et mer eller mindre fabrikknytt sete, med frisk skinnlukt.