Legg inn
av Magnus N592 » 23 mai 2006, 09:34
Ser ikke dum ut den!!!
Men er den noen få tusen for dyr? Kjøpte ca tilsvarende bil, men min er svart med lyst skinninteriør, og har automat, og hadde gått "bare" 60 000km, og er 2003 modell. Betalte mindre hos Saab-huset for den..så du kan sikkert prute litt!! (300 000, ikke firmabil). Riktignok 2.0t, men ikke store forskjellen i pris ettersom jeg ser av de som inne hos forhandler. 30 000 i forskjell virker nok bittelitt mye ihvertfall, da den er 1 år eldre enn min, og har ikke automat (som er dyrere). I tillegg er det 6 mnd siden jeg kjøpte min..
Saab-huset solgte også en svart med navigasjon, elektriske skinnstoler og så og si alt utstyr for 290 000 (2003, 68 000 km, 2,3t), men det var en "kampanjebil", en skrytebil for å få inn potensielle kunder, eller at den hadde stått ei stund her i vinter så de ville bli "kvitt den", så det er en meget lav pris igjen.
Ser forøvrig at Saab-huset har mange 9-5 inne nå, som jeg ikke finner på nettet, så om du har muligheten så ville jeg tittet innom på Saab-huset på Skøyen. Kanskje du "tjener" noen få tusen på det? Evt har de sikkert litt "prutningsmonn", det hadde de også på min..
Og et tips, kjør rett på NAF-test etter du har fått bilen, og be de påpeke ALT de finner, det gjorde jeg, og det lille de fant måtte da Saab-huset ta, selv om de lovte at bilen var "100%" når jeg fikk den. Enkelte ting overser de vel litt lett kanskje?? Men ble møtt med kjempeservice, og fikk gratis leiebil når bilen var på service!
Mvh
Magnus
2003 Saab 9-5 2.0t automat st.v.