En kollega kjøpte nettopp en pen 900 16i sedan fra -92. Blant papirene fant han prislista fra Bilpaviljongen samme år. Tro det eller ei. Bilen min hadde det året en listepris på 680000,- kr inkl. automat og el. stoler!
Den feteste 9000 aero med 200hk lå på ca 775k.
Ikke rart det ikke er så lett å oppdrive opprinnelig norskregistrerte eksemplarer.
selges høystbydende over 1000 kroner
Moderator: Moderatorer
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Innlegg: 2016
- Registrert: 06 mar 2003, 01:00
- Sted: oslo
- Kontakt:
Jeg har en prisliste fra `88, og da lå en t16cab på ca 600.000, pluss for automat og sort lakk!knut skrev:En kollega kjøpte nettopp en pen 900 16i sedan fra -92. Blant papirene fant han prislista fra Bilpaviljongen samme år. Tro det eller ei. Bilen min hadde det året en listepris på 680000,- kr inkl. automat og el. stoler!
Den feteste 9000 aero med 200hk lå på ca 775k.
Ikke rart det ikke er så lett å oppdrive opprinnelig norskregistrerte eksemplarer.
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped
02 Toyota Yaris type moped
- kenny n277
- 1,5 bar
- Innlegg: 470
- Registrert: 25 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: n 277
- Navn: Ken Roger Bjørgo
- Bil: SAAB 9-3 Turbo x sport combi
- Sted: Arendal
testa ut detta her med min bil, en 9000 cs 96 mod.
kallte jeg den bare 2,0 turbo da lå den på 88 tusen
eller 2,0 cs turbo 76 tusen
tror ikke jeg vil si der er en cs når den en gang skal på salg, det er jo 12 tusen å tjene på å ikke si det så..
kallte jeg den bare 2,0 turbo da lå den på 88 tusen
eller 2,0 cs turbo 76 tusen
tror ikke jeg vil si der er en cs når den en gang skal på salg, det er jo 12 tusen å tjene på å ikke si det så..

9-3 Turbo x SC 2008
9-3 turbo 1,8 SS 2003
99 GL (16v turbo) 1984 mod
900 turbo 2 dørs 1986 mod
900 2,1 i 3 dørs 1993 mod
Chevrolet captiva, 2006 mod
Volvo B9M (buss) 1990 mod
9-3 turbo 1,8 SS 2003
99 GL (16v turbo) 1984 mod
900 turbo 2 dørs 1986 mod
900 2,1 i 3 dørs 1993 mod
Chevrolet captiva, 2006 mod
Volvo B9M (buss) 1990 mod