Ecopower skrev:Skulle jeg kjørt 24 timers løp hadde jeg vel heler tatt en corvette eller slikt tror jeg..... Og på ringen hadde jeg valgt enten Tvr eller Nobel. Er ikke så dyrt hvis du skal ha ordntlig bil. Bortsett fra at tvr har like bra holdbarhet som alt annet russisk
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
. Men folk har forskjellige meninger og det aksepterer jeg.
Bare synd mange er litt for trangsynte. ( Som regel 18-20 Åringer som ikke har kjørt noe enn en type bil.) Har selv kjørt godt over 30 forskjellige biler og vet hva jeg skal skygge unna
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.
Nå skal det sies at jeg er litt eldre enn 20 år.
Jeg har hatt andre biler.
Litt av en liste, skal jeg si deg.
Aldri har jeg lagt så fint gjennom svingene som jeg gjorde i den senkede 9000 turboen.
Forøvrig kan du få lov å komme til Bergen med fiestaen, så skal jeg kjøre forbi deg. Problemet ditt i fiestaen er fravær av motorkraft.
Det er nemlig en essensiell del av regnestykket.
950 kg. hjelper deg lite når motoren er svak.
Jeg er hellig overbevist om at den veien fiestaen din tar 9-5'n min på ennå ikke er laget.
Ellers er jeg enig med den godeste Skjæveland når han sier følgende:
"Ja, det kan nå så være, men han er isåfall ikke alene om det!! og når det gjelder andre biler, så kan de ikke kalles biler en gang! nå snakker jeg på veine av meg selv, men jeg vet mange er enige med meg!"
Så sånn er det.
Var poenget ditt at Saab liksom ikke er bilen, så var du i feil forum.
Eier av bla. WIS og EPC, AIC, STM, EAC, TIS2000, SAAB MP.
Også lykklig eier av en Saab 96 v4 - 1700, årsmodell 76, samt en Saabo fra 1967.