Vaska bilen utvendig og tatt motorvask. Smurt alle lister og låser med silikonspray +
 Vaska bilen utvendig og tatt motorvask. Smurt alle lister og låser med silikonspray +vasket framruta innvendig med Glass Clean
 HEretter blir det kun spyling i vinter
Moderator: Moderatorer

Vaska bilen utvendig og tatt motorvask. Smurt alle lister og låser med silikonspray +
 Vaska bilen utvendig og tatt motorvask. Smurt alle lister og låser med silikonspray + HEretter blir det kun spyling i vinter

Det gikk fortMorten S. skrev:Rettet og lakkert allerede. (Høyre framskjerm, panser og støtfanger). Blir montert hekkspoiler samtidig

Var jo ikke sååå store jobben daIngvar N629 skrev:Det gikk fortMorten S. skrev:Rettet og lakkert allerede. (Høyre framskjerm, panser og støtfanger). Blir montert hekkspoiler samtidig

Så der stod den godt planta. Kan ikke si jeg er veldig begeistra for plasseringa av tauekroken på disse bilene. Men etter 15 minutters jobb med spaden fikk jeg da i kroken og dratt bilen opp av grøfta. Har ikke fått sjekket om det blei noen skader enda, men tror (håper) det gikk bra
 Så der stod den godt planta. Kan ikke si jeg er veldig begeistra for plasseringa av tauekroken på disse bilene. Men etter 15 minutters jobb med spaden fikk jeg da i kroken og dratt bilen opp av grøfta. Har ikke fått sjekket om det blei noen skader enda, men tror (håper) det gikk bra   Nå står den i hagen og skammer seg
 Nå står den i hagen og skammer seg   Mens naboen skylder meg å bytte starteren for meg
 Mens naboen skylder meg å bytte starteren for meg  
 Etterpå "kledde" jeg på meg en Tesla Roadster og fikk kjøre en runde før jeg satt på en runde med Kjetil Bolneset. Det var moro..... 0-100 på 3,9 sekunder det river.
 Etterpå "kledde" jeg på meg en Tesla Roadster og fikk kjøre en runde før jeg satt på en runde med Kjetil Bolneset. Det var moro..... 0-100 på 3,9 sekunder det river.

Solgt
 Solgt 
  Solgt
 Solgt