Haha, bor du langt oppe?Tor N12 skrev:Hehe. Tro det eller ei men jeg bor i byen
Var litt snø i dag ja, kjekt å ha god vinterbilHeldigvis så har jeg også en som brøyter for meg så når jeg kom hjem så var veien helt fin

Moderator: Moderatorer
Haha, bor du langt oppe?Tor N12 skrev:Hehe. Tro det eller ei men jeg bor i byen
Var litt snø i dag ja, kjekt å ha god vinterbilHeldigvis så har jeg også en som brøyter for meg så når jeg kom hjem så var veien helt fin
Heimdal, rettere sagt SandmoenRambraut N1491 skrev: Haha, bor du langt oppe?Type Heimdal/Byåsen?
Og hva gir du i terningkast?Aleks_ skrev:Har montert Excalibur.![]()
Tor N12 skrev:Heimdal, rettere sagt SandmoenRambraut N1491 skrev: Haha, bor du langt oppe?Type Heimdal/Byåsen?
JoBruheim N1726 skrev:Tor N12 skrev:Heimdal, rettere sagt SandmoenRambraut N1491 skrev: Haha, bor du langt oppe?Type Heimdal/Byåsen?
Snøhøl!
Kommer tilbake med det etter at jeg har kjørt med den littParadigm N558 skrev:Og hva gir du i terningkast?Aleks_ skrev:Har montert Excalibur.![]()
Stemmer for å beholde, og gratulerer med ny doning!KongerudN344 skrev:Kjøpt meg en til![]()
Blei en 2006 9-3 Sport Combi 2,0t. Blir deilig med litt nyere bil. Håper jeg får litt tid til å stelle med 9-5'en min framover og at jeg får godsnakka med samboeren min slik at jeg får beholde den