Side 1 av 3
Hvilken cab bør man velge?
Lagt inn: 03 mai 2007, 21:21
av Gisle N163
Jeg mener ikke å bombe dere med avstemminger her nå,
MEN!!! (her er en til)
Jeg planlegger å importere en Cab. Men er litt i tvil.
Har egentlig mest sans for og900, men synes også at ng900 er knakende fine. Samboeren min holder en knapp på NG, mens jeg holder en knapp på OG.
Kom med noen argumenter..

Lagt inn: 03 mai 2007, 22:43
av KongerudN344
NG 900 fordi det er en nyere og mer driftssikker bil

Dessuten er de NESTEN like fine og se på.... Men OG er deffinitivt et god alternativ det også...
Lagt inn: 03 mai 2007, 22:52
av Johan N828
Støtter NG. Grunnen er at det er litt mer framtid i en NG cab
Men OG cabben er den fineste cabben som noen gang er laget i bil industrien =)
Lagt inn: 03 mai 2007, 22:53
av Cato N698
Velg den bilen du vil ha. selv hadde jeg valgt NG900 turbo

Lagt inn: 03 mai 2007, 23:13
av Hjelle, N6
Heilt klart 900.
Skal du ha nyare bil, sats på 9-3, evt. 9-3SS. GM900-en har eg ikkje noko til overs for, og kvaliteten er nok bedre på 9-3, er ihvertfall det på bilar med tak.
Re: Hvilken cab bør man velge?
Lagt inn: 03 mai 2007, 23:15
av oddi N108
Gisle N163 skrev:Jeg mener ikke å bombe dere med avstemminger her nå,
MEN!!! (her er en til)
Jeg planlegger å importere en Cab. Men er litt i tvil.
Har egentlig mest sans for og900, men synes også at ng900 er knakende fine. Samboeren min holder en knapp på NG, mens jeg holder en knapp på OG.
Kom med noen argumenter..

OG900 ER faktisk klassikern, ng900 er kopien. Så enkelt er det. Dessuten er ng900 styggere, er "vanlig" uten turbo, har et litt rart image, og virker for moderne...
mvh oddi
Lagt inn: 04 mai 2007, 00:16
av Turbo Kenneth n387
Må vel nesten si og900 jeg,siden jeg jeg skal hente meg en og900 aero cab i mårra

.Herregud kor e gle me

.
Mvh Kenneth.
Lagt inn: 04 mai 2007, 00:21
av Saab900STCR
Jag hade valt en Ng.
Och det bara för att Hjelle är så insnöad på dom gamla.
Mvh
Lagt inn: 04 mai 2007, 00:22
av Gunnar N326
Turbo Kenneth n387 skrev:Må vel nesten si og900 jeg,siden jeg jeg skal hente meg en og900 aero cab i mårra

.Herregud kor e gle me

.
Mvh Kenneth.
Ja, gni det inn.....

(misunnelig) hilsen fra Gunnar, som hadde vært veldig fornøyd med en sen årsmodell OG900cab.. kom de med turbo?

Lagt inn: 04 mai 2007, 06:26
av Frode N073
og900 cab blei levert med alle 16v motoralternativ utenom 2,1 tror eg. inkl turbo.
og900 cab e jo et samleobjekt og vil med årene sikkert stiga i verdi.
sjøl svenskane begynne å bli desperate itte fine eksemplar av og900 generelt. spesielt Aero modellane.
Lagt inn: 04 mai 2007, 08:28
av Ingvar N629
OG900! Du kjøper da ikke den nye, det er en bruksbil som aldri vil bli noen klassiker, og til slutt er de verdt vrakpanten. Det skjer aldri med og900en. Den har klassikerstatus, og fine eksemplarer står utrolig høyt i verdi. Du kan lett kjøpe en sånn en nå og selge den om noen år uten å ha tapt ei krone i verditap. Prøv det med en ng, du... Dessuten har og´en sjel...
Lagt inn: 04 mai 2007, 09:32
av Stalfa
Mx-5.
Lagt inn: 04 mai 2007, 09:32
av Henrik N449
Ingvar N629 skrev:OG900! Du kjøper da ikke den nye, det er en bruksbil som aldri vil bli noen klassiker, og til slutt er de verdt vrakpanten. Det skjer aldri med og900en. Den har klassikerstatus, og fine eksemplarer står utrolig høyt i verdi. Du kan lett kjøpe en sånn en nå og selge den om noen år uten å ha tapt ei krone i verditap. Prøv det med en ng, du... Dessuten har og´en sjel...
Ingvar sa det!
Han glemte jo så klart å si at den er mye penere, men det visste du jo fra før

Lagt inn: 04 mai 2007, 11:29
av Hjelle, N6
Frode N073 skrev:og900 cab blei levert med alle 16v motoralternativ utenom 2,1 tror eg. inkl turbo.
En fikk også cabben med B212.
Re: Hvilken cab bør man velge?
Lagt inn: 04 mai 2007, 12:41
av Eirik N396
Gisle N163 skrev:Jeg planlegger å importere en Cab. Men er litt i tvil.
Har egentlig mest sans for og900, men synes også at ng900 er knakende fine. Samboeren min holder en knapp på NG, mens jeg holder en knapp på OG.
Kom med noen argumenter..

