vannvittig god service hos saab city

Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Troll R
Overload!!!
Innlegg: 1275
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N02
Bil: saab 9-3 sc troll r
Kontakt:

vannvittig god service hos saab city

Legg inn av Troll R » 07 jan 2012, 12:52

Fikk problememr med min nye 9-5 med rattlås,ringte da saab city som tilbø og sende ut en mekaniker til alnabru for og hjelpe .
vi fikk løst problemet midlertidig og kjørt bilen ut til saab city sitt verksted på fornebu, 1 time senere ringte min kone og sa at bilen var ferdig og de hadde repparert bilen fylt opp med spyleveske og vasket den ,,, så kommer det store,,,, ingen diskusjon om garanti allt var gratis ...første gang jeg har fått en slik service ...ble nesten litt glad for konkursen til saab for slik service var det jo ikke før ... :D

mvh

Kasper
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....


9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: vannvittig god service hos saab city

Legg inn av Hjelle, N6 » 08 jan 2012, 14:51

Det får en seie Kasper, bra en får slike opplevelsar når avisene og andre forståsegpå-arar seier det er stor problem med garantien...

StenR
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 73
Registrert: 26 nov 2009, 10:41

Re: vannvittig god service hos saab city

Legg inn av StenR » 19 jan 2012, 21:58

Henger meg faktisk på denne! Hadde 9-5en på service+eu hos SAAB city på Fornebu før jul. Godt fornøyd. Har de mistenkt for å faktisk ha gjort alt om stod i serviceskjemaet, og det til avtalt tid og pris. Da klager jeg ikke!. Betjeningen var til og med hyggelig både da jeg hentet og leverte bilen. Jeg ble også positivt overrasket over at de ikke mistet humøret da jeg takka nei til å få byttet kyllingbeina (for den nette sum av 2.600), og sa at jeg tok det sjøl. Den gamle og stygge skiltplata mi hadde de bytta uoppfordret.. til en med SAAB City på da selvsagt. Men kan godt reklamere litt for dem jeg.

Kommer med stor sannsynlighet til å bruke SAAB city igjen og har ikke problemer med å anbefale dem videre!

StenR

Svar