Avgiftsberegning ved import av OG900
Moderator: Moderatorer
- Sigge N1999
- 1.2 bar
- Innlegg: 224
- Registrert: 04 mar 2010, 17:02
- Medlemsnummer: N1999
- Navn: Sigurd Lenes
- Bil: M90 900S / M91 900 T16 Cab
- Sted: Emmerød
Avgiftsberegning ved import av OG900
Driver nå i disse dager og vurderer import av OG900 (Aero/t16/SPG). Er det noen her på STCN som har importert slike biler og benyttet alternativ beregning. Etter det jeg kan forstå vil det kunne være en del å spare ved å velge denne formen for avgiftsberegning da bruksfradraget uansett ved ordinær behandling begrenser seg til 80% for biler over 15 år.
(V)M91 Saab 900 T16 convertible does not park, I't lands
(V)M93 Saab 900 T16S is an outstanding vehicle in it's class
(V)M93 Saab 900 T16S is an outstanding vehicle in it's class
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12867
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Avgiftsberegning ved import av OG900
For 3/5 dørs blir det ikke stort om man tar inn på alternativ beregning. En kamerat tok inn en 1993 3-dørs 900 Aero i fjor, betalte vel 5-6000 i avgift.
Er mer spent på caben jeg skal ha skilt på, da bruktprisene på disse er en god del høyere.
Er mer spent på caben jeg skal ha skilt på, da bruktprisene på disse er en god del høyere.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan