Partsforsaabs, kundebehandling?
Moderator: Moderatorer
- Neteland
- 2.0 bar
- Innlegg: 505
- Registrert: 26 jan 2012, 10:24
- Medlemsnummer: N2538
- Bil: 997 Turbo
- Sted: Bergen
Partsforsaabs, kundebehandling?
01/10/2013 Pending Please ship ASAP. Need the DI-Cassette
02/10/2013 PFS - Authorised
02/10/2013 Processing
Venter enda.
Har sendt mailer, men får ikke svar. Er dette standard PFS kundebehandling? Er det slik at man må ringe inn uansett? Eller er det en annen e-post adr. som jeg kan kontakte?
Mvh
02/10/2013 PFS - Authorised
02/10/2013 Processing
Venter enda.
Har sendt mailer, men får ikke svar. Er dette standard PFS kundebehandling? Er det slik at man må ringe inn uansett? Eller er det en annen e-post adr. som jeg kan kontakte?
Mvh
- TiaZzz
- Overload!!!
- Innlegg: 1705
- Registrert: 18 mai 2012, 21:43
- Medlemsnummer: N2392
- Navn: Mathias Meisfjordskar
- Bil: MY05 9-5
- Sted: Skjetten, Skedsmo, Akershus
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
Kan fort gå en dag eller to, men de har hjulpet meg når jeg har mailet dem.
-
- 1,5 bar
- Innlegg: 476
- Registrert: 05 nov 2006, 19:53
- Medlemsnummer: N1159
- Navn: Bjørnar Bakke
- Sted: Gjøvik
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
Jeg har opplevd at de ikke svarer på mail på flere dager, men svar pleier nok å komme etterhvert.... Har også opplevd at de ikke informerer, men at det står slik som hos deg lenge. Da har det vært at de er restet for en av delene og bare venter på disse før forsendelse uten å informere om prosessen. Er nok ingneting å bekymre seg for annet enn at det kan ta litt tid....
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1919
- Registrert: 21 mar 2006, 16:03
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
jeg har aldri hadt problemer med dem.
Det er litt varierende å kjapt de sende varene, nå venter jeg forde de ikke hadde alt på lager men de sendte mail ( så ut som standardmail) som sa dette og fikk ny mail i går om at varene var sendt ( 3 stk faktisk ) med tracking nr og hele pakka...
Det er litt varierende å kjapt de sende varene, nå venter jeg forde de ikke hadde alt på lager men de sendte mail ( så ut som standardmail) som sa dette og fikk ny mail i går om at varene var sendt ( 3 stk faktisk ) med tracking nr og hele pakka...
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
Ikkje noko direkte svar, vil du ha det bør du ringe dei eller sende endå en mail. Er kun dei sjøle som kan svare på kvifor ting tek tid.
For min del kjøper eg ingenting der som hastar, då det fort vekk går eit par veker ifrå en bestiller til en har delane heime.
For min del kjøper eg ingenting der som hastar, då det fort vekk går eit par veker ifrå en bestiller til en har delane heime.
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
Når det gjelder ting som haster ville jeg generelt sett ikke bestilt fra utlandet. Man vet aldri hva tullevesenet og posten/bring finner på for å få ting til å ta litt lengre tid... Det som haster kjøper jeg lokalt, så får det våge seg om det koster litt ekstra.Hjelle, N6 skrev:Ikkje noko direkte svar, vil du ha det bør du ringe dei eller sende endå en mail. Er kun dei sjøle som kan svare på kvifor ting tek tid.
For min del kjøper eg ingenting der som hastar, då det fort vekk går eit par veker ifrå en bestiller til en har delane heime.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1919
- Registrert: 21 mar 2006, 16:03
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
JEg fikk mail om at pakka ble sendt fra PFS på mandag, i går ringte UPS og ville levere den hos meg. Fikk den i dag på jobben. Tollregninga skulle vistnok komme senere, for kvitterte bare på pakka å så dro han igjen.EdHunter N815 skrev:Når det gjelder ting som haster ville jeg generelt sett ikke bestilt fra utlandet. Man vet aldri hva tullevesenet og posten/bring finner på for å få ting til å ta litt lengre tid... Det som haster kjøper jeg lokalt, så får det våge seg om det koster litt ekstra.Hjelle, N6 skrev:Ikkje noko direkte svar, vil du ha det bør du ringe dei eller sende endå en mail. Er kun dei sjøle som kan svare på kvifor ting tek tid.
For min del kjøper eg ingenting der som hastar, då det fort vekk går eit par veker ifrå en bestiller til en har delane heime.
Så leveringstiden fra dem fikk inn varene til jeg står med dem i handa er jeg mildt sagt imponert over!
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
Tidligare har PFS brukt Parcelforce, som igjen brukar Posten når pakken kjem til Norge. Bestillte du ekspress eller var det berre den vanlige leveransen du valgte? Er som du seier, UPS sender alltid faktura etter du har fått pakken
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1919
- Registrert: 21 mar 2006, 16:03
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
Valgte helt vanlig, så tror det kommer ann på størrelsen på pakka for mindre pakker har kommet med posten...Hjelle, N6 skrev:Tidligare har PFS brukt Parcelforce, som igjen brukar Posten når pakken kjem til Norge. Bestillte du ekspress eller var det berre den vanlige leveransen du valgte? Er som du seier, UPS sender alltid faktura etter du har fått pakken
08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Re: Partsforsaabs, kundebehandling?
Tollvesenet står også fritt til å plukke ut pakker for stikkprøve, har vært ute for at en pakke har ligget bortimot en uke på tollkontor og råtnet. Godt du fikk pakken da uansett, det ordner seg som regel.zero900t skrev:Valgte helt vanlig, så tror det kommer ann på størrelsen på pakka for mindre pakker har kommet med posten...Hjelle, N6 skrev:Tidligare har PFS brukt Parcelforce, som igjen brukar Posten når pakken kjem til Norge. Bestillte du ekspress eller var det berre den vanlige leveransen du valgte? Er som du seier, UPS sender alltid faktura etter du har fått pakken
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1