Så da må man vet til med en form for balun, hvordan ble dette løst av dere her på forumket, er det forskjell på kvalitet og
funksjon ? forslag mottas med takk.

Moderator: Moderatorer
Nå er jeg ikke sikker på hvordan du har koblet det, men på avic 700 serien er det ikke "line out" men kun høytaler (høy pass) utganger. Dette signalet er i utgangspunktet for kraftig til forsterkeren som sitter i bilen. (har as2 m/7 speakers).Petter 900 T skrev:javel, da er jeg heldig som har mye bedre lyd i bilen etter bytte av spiller? (lyden på handsfree justeres uavhengig av stereoen på min)
Men uansett, all kabling er ferdig i bilen min nå, gjenstår bare å montere nytt frontsett. strøm på venstre side, signal og høyttaler på venstre.
Bilen kan sees/høres på vårslippet til Speedparts.
Petter
For å gjøre det lettere å få hjelp, kunne du sagt nøyaktig modell-navn/nr ?stianj skrev:Løfter en litt gammel tråd![]()
Men!
Kjøpte i dag en Pioneer 2din hovedenhet. AVH serien.
Og så klart, funket det ikke rett over, hva slags overganger har dere kjøpt? og hvor?
Ikke engang signalkabelen min går i.
Beklager.Andrew N1328 skrev:For å gjøre det lettere å få hjelp, kunne du sagt nøyaktig modell-navn/nr ?stianj skrev:Løfter en litt gammel tråd![]()
Men!
Kjøpte i dag en Pioneer 2din hovedenhet. AVH serien.
Og så klart, funket det ikke rett over, hva slags overganger har dere kjøpt? og hvor?
Ikke engang signalkabelen min går i.