Da var problemet løst. Takk for hjelpen til de som forsøkte seg, men til slutt viste det seg at det var dårlig kontakt i den ene bryteren.
"Knappen" for seterygg justering kom av etter en del lirking med et tynt skrujern - var dyttet inn i et lite sport hvor det stod en liten mothake. Når jeg dytta skrujernet ned i langs sporet der bryteren/knappen gikk inn, så kom den av til slutt. Da var det bare å borre ut poppnaglene i de 4 hjørnene som holdt kretskortet med bryterne, og også klippe av klipsene som kilte det fast (dette kan du uansett lime sammen etter ønske/behov). Da kommer du til de forskjellige klikkbryterne som man dytter justeringsknappene mot for å justere setet. Da er det bare å pirke opp der du tror problemet ligger og passe på at du ikke mister noen av delene.
På min var problemet at det var en kombinasjon av dårlig kontakt (svidd kontaktpunkt) og slakk fjør. Fjøra er kun en liten bøyle som jeg kunne bøye/strekke litt på, så var alt i skjønneste orden.
Dette var egentlig mye enklere enn jeg hadde trodd. Eneste problemet var som sagt justeringsbryteren/knappen til ryggen...
Så da har jeg fult fungerende elektrisk førersete igjen