CD-veksler/stereo 95 -06mod
Moderator: Moderatorer
CD-veksler/stereo 95 -06mod
Har veksler som tar 6 plater. Sist jeg skulle sette inn plate jammet hele greia seg. Virker som plata har kilt seg fast. Får ikke ut noen av platene. Trur jeg må åpne spilleren. Noen som vet hvordan jeg får ut spillern?
Re: CD-veksler/stereo 95 -06mod
Det er 4 runde plast "propper" i fronten på spilleren. Ta de forsiktig ut med flattrekker, kniv el.lignende. Jeg brukte en skalpell.
Så er det bare å skrue ut de 4 Torx skruene som holder spilleren fast.
Så er det bare å skrue ut de 4 Torx skruene som holder spilleren fast.
Takk skal du ha!
Det ble ordning på spillern tilslutt.
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Hva var galt? Kan være greit for andre å lese, om de skulle få de samme problemene9-5 skrev:Takk skal du ha!

Sant nok:)
Det som hadde skjedd, var at det lå to cd plater i samme spor. Altså plate 5 og 6 lå i spor 5. Jeg demonterte sidedekslene og fronten, slik at jeg fysisk fikk dratt ut den sjette plata. Veksler arma eller hva den nå heter måtte jeg holde opp med et skrujern mens jeg lirket cd platen forsiktig ut.
Det som hadde skjedd, var at det lå to cd plater i samme spor. Altså plate 5 og 6 lå i spor 5. Jeg demonterte sidedekslene og fronten, slik at jeg fysisk fikk dratt ut den sjette plata. Veksler arma eller hva den nå heter måtte jeg holde opp med et skrujern mens jeg lirket cd platen forsiktig ut.