Hei og hå!
Har nå tatt til fornuft å skaffet meg en saab=)
Bilen funket supert, helt til jeg skulle teste litt ekstrafunksjoner. Prøvde comfort open/close, og etter dette fungerte ikke det elektriskevinduet på førersiden =( lurer veldig på hva som er galt. Vinduet fungerte helt supert frem til jeg prøvde denne funksjonen. Hører et lavt tikk i døren når jeg prøver å heise eller senke vinduet, men ingenting mer skjer. alle de andre vinduene fungerer perfekt.
Er det sikringer på el-vinduene til saab? har funnet f15, som er sikringen til knappene i førerdøren, men den har jo ikke gått siden alt annet fungerer.
Tviler også litt på at motor har gått seg fast, siden den har fungert så bra, og ikke blitt treig eller noe før den stoppet.
Noen som har vært borti dette før?
Saab 93 03 Feil med el vindu
Moderator: Moderatorer
Re: Saab 93 03 Feil med el vindu
*bump*
Oppdatering, ehh ingenting annet har skjedd vinduet fungerer bare ikke, skal ta av dørpanelene idag å prøve å tvangskjøre heisen.
Oppdatering, ehh ingenting annet har skjedd vinduet fungerer bare ikke, skal ta av dørpanelene idag å prøve å tvangskjøre heisen.
03 93ss
- Tor N12
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Re: Saab 93 03 Feil med el vindu
For at andre skal kunne ta nytte av denne tråden så kan du jo skrive hva løsningen var 

M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor