Hei!
Arbeidshesten stoppet utenfor ica...
Sykdomsbilde: Har iløpet av siste måned fra tid til annen kjent røyklukt i kupeen. Luktet brent/svidd elektrisk utstyr. En dag kom synlig røyk fra ratt/instrumentpanelområet, så begynte srs lampa å lyse. Jeg var på langtur & koblet ut sikring til airbag. Etter dette har jeg ikke hatt røyklukt i bilen før jeg igår flyttet litt på rattet, da kom det igjen røyk fra rattstang-område og bilen døde (trolig sikring som gikk). Har tatt vekk noen deksler, men ser ingen svidde ledninger ved første blikk...
Noen som har noe erfaring med dette/liknende?
Har også hatt problem med instrumentpanellys som skrur seg opp og ned av seg selv, men forstår at det ikke er helt uvanlig...
Røyk - srs lampe - full stopp
Moderator: Moderatorer
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Re: Røyk - srs lampe - full stopp
Hvilken bil?
Du vet at det er pga. folk som deg (for å være ekkel) at man leser i avisene at biler sto i full fyr her og der...
På den bilen bør batteries koples vekk fra, og hiv den inn på et verksted fortest fy
Du vet at det er pga. folk som deg (for å være ekkel) at man leser i avisene at biler sto i full fyr her og der...
På den bilen bør batteries koples vekk fra, og hiv den inn på et verksted fortest fy
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
Re: Røyk - srs lampe - full stopp
'95 NG900
Sant nok...
Men ferieavvikling på verksteder + x-antall lapper i timen for feilsøk kan være et argument for å lete opp feilen selv i den grad man kan...
Sant nok...
Men ferieavvikling på verksteder + x-antall lapper i timen for feilsøk kan være et argument for å lete opp feilen selv i den grad man kan...