Ja men da vil parklysene i ekstralysene skru seg av når du skrur av nærlysene.Helge skrev:Jeg tenkte mer på nærlys, og om det finnes et sted i sikringsboksen.
Kobling av ekstralys (1000-metere)
Moderator: Moderatorer
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Innlegg: 2038
- Registrert: 18 jan 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Re: Kobling av ekstralys (1000-metere)
Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Re: Kobling av ekstralys (1000-metere)
Jeg fant at hovedlysene har hver sin sikring og koblet meg på en av disse i boksen.
Og jeg skrur aldri av nærlysene.
Er kjørelys på bilen min.
Og jeg skrur aldri av nærlysene.
Er kjørelys på bilen min.
06 9-5 TiD.
99 9-3 Cab.
99 9-3 Cab.
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Innlegg: 2038
- Registrert: 18 jan 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Re: Kobling av ekstralys (1000-metere)
Jaja. Tenkte på kjøring med park og grøftelys, da ser det jo sett bra ut med park i tusenmeterene selv om det ikke er lovlig å ha mer en to parklys. 
Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Re: Kobling av ekstralys (1000-metere)
Grøftelysene, eller tåkelys som det egentlig heter, bruker jeg aldri såframt det ikke er tåke. Det eneste du oppnår ved å bruke dem er at du ubevisst ser der det er mest lys foran bilen din. Og med tåkelysene blir det ca 1 meter foran bilen.
Har park i ekstralysene på Land Roveren også. Og PKK-mannen mumlet noe om 4 parklys. Men det var visst 1-er feil.
Har park i ekstralysene på Land Roveren også. Og PKK-mannen mumlet noe om 4 parklys. Men det var visst 1-er feil.
06 9-5 TiD.
99 9-3 Cab.
99 9-3 Cab.