Også lurer jeg også på hva jeg må gjøre for å få lagt til telefon i bilen slik at jeg kan bruke knappene på rattet/spilleren til å ringe med på AS2 systemet om det skulle bli for dyrt med AS3 eller umulig.
Alle tips mottas med stor takk!

Moderator: Moderatorer
Han skal bytte til hovedenhet med navigasjon, så da er vel neppe hovedenheten lik uansett biltype.Helge skrev:Har du AS2 trenger du ikke å bytte hovedenheten. Disse er like på AS2 og AS3.
Edit: Så at det gjaldt en 9-3. Og da aner jeg ikke. Men på 9-5 er de like.
Og her definerer vi fullverdig as3 som hva?EdHunter N815 skrev:Hovedenhet må giftes ut/inn med Tech2 på verksted.
Skal du ha fullverdig AS3 så må du også bytte forsterkere, deler av ledningsnettet og samtlige høyttalere.
Jeg ville forsøkt å finne en delebil å hente tingene fra, det blir nok mye billigere enn å kjøpe på nettet.
AS3 har Harman Kardon høyttalere blant annet, så når du sier du vil oppgradere så antar jeg at du tenker hele systemet som sådan.Al3k$ skrev:Og her definerer vi fullverdig as3 som hva?EdHunter N815 skrev:Hovedenhet må giftes ut/inn med Tech2 på verksted.
Skal du ha fullverdig AS3 så må du også bytte forsterkere, deler av ledningsnettet og samtlige høyttalere.
Jeg ville forsøkt å finne en delebil å hente tingene fra, det blir nok mye billigere enn å kjøpe på nettet.100% orginalt bare for prinsippets skyld eller fysiske forskjeller på innmat og funksjon? Nå er det i hovedsak navigasjon og telefon over bluetooth som er ønsket
høytalere og forsterkere spiller ingen større rolle da jeg skal oppgradere samtlige høytalere og montere en større sub, så om AS2 systemet funker akkurat likt med AS3 bare med telefon og navigasjon er det godt nok for meg
men om forsterkere, ledningsnett, høytalere osv må byttes for å få disse funksjonene blir nok løsningen en parrot bluetooth handsfree og en liten garmin enhet som på en eller annen måte integreres i midtkonsollen..
Du sier noe der...Ingvar N629 skrev:Snakker vi om ng9-3 som du har i signaturen din, eller 9-5 nå? Har på følelsen av at det svares som om bilen skulle vært en 9-5. I ng9-3 er det ikke like enkelt.