Legg inn
av Kato » 05 mar 2014, 23:05
Den sitter noe kronglete til, ved vifta under luftfilterhuset ved torpedoveggen. Så her må vindusviskeranlegget også tas ut.
Sannsynligheten for at det er motstanden som er røket, er tilstede, men jeg lurer litt på når du sier den fungerer på 0 og 4. "0" er egentlig vifte av, mens 1 tom. 4 er de forskjellige trinna som hastigheten for vifta velges med. At den fungerer på trinn 4 (full hastighet) kan jeg forstå, ettersom ingen motstand da er innkoplet. Men hvis laveste hastighet også fungerer, alle 3 (4) motstander er da lagt i serie med vifta, også inkludert de for de to andre hastighetene, er jeg litt mere i tvil.
Med et multimeter skal det kunne gå å måle seg frem for å få en bekreftelse på at de forskjellige motstandene i "motstandsmodulen" er ok, uten å måtte demontere annet enn en sikring.
2009 Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut., eSID2. Solgt 2018.