Hei
Jeg har skiftet pæren til bryteren for viften og bryteren for varmeregulering ved å ta ut radioen og komme til fra oversiden. Egen pære for ventilasjonsbryteren klarer jeg ikke å finne. Det er jo ganske uoversiktlig på baksiden her med vakuumslanger tett i tett. Jeg tror det må være en egen pære, det er lite granne lys i bryteren, akkurat nok til at en klarer å se innstillingene, men dette avviker markant fra lyset i bryterne for viftehastighet og varmeregulering hvor lyset er mye sterkere.
Dere har det kanskje på samme måte...? - slike småting får en veldig lyst til å ha i orden etterhvert. Samtidig må jeg si at behovet ikke er så sterkt at jeg har tenkt å demontere hele instrumentpanelet, ihvertfall ikke akkurat nå.
Setter pris på alle svar, særlig de som kan gi meg en kvikk fix.
Mvh Edde
Instrumentbelysning i ventilasjonsbryter på og 900
Moderator: Moderatorer
- kanonjon
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N2452
- Navn: Jon
- Sted: Arendal
Re: Instrumentbelysning i ventilasjonsbryter på og 900
Det er en egen lampe for ventilasjonsbryterne, den sitter på baksida av panelet. Det er en liten tapp som stikker ut som en pære skal sitte inni. Anbefaler at du løsner på hele dashbord-fronten, slik at du kommer til. Dette gjøres ved å ta ut de 4 lange skruene som er på undersida av fronten på dashbordet. Er litt arbeid, men det kunne ha vært verre 

Saab er livet!
Re: Instrumentbelysning i ventilasjonsbryter på og 900
Tusen takk for hjelpen!