Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.
Moderator: Moderatorer
-
Jan Egil
- Innlegg: 20
- Registrert: 03 nov 2009, 17:06
- Medlemsnummer: N1781
- Navn: Jan Egil Johnsbråten
- Bil: Saab 95 Vector Estate 2002 Stv
Legg inn
av Jan Egil » 20 nov 2009, 18:17

Ingen gående pumper eller motorer. Bare masse møkk i dyser og slanger

-
Tiller
- 0.7 bar

- Innlegg: 160
- Registrert: 07 feb 2011, 22:30
- Navn: Tiller
- Bil: Saab 9-3 SE
- Sted: Tønsberg
Legg inn
av Tiller » 18 mar 2011, 00:51
Fikk du løst problemet på spylerveske på bakruta? '
Jeg har noe liknende ditt problem. Når jeg spyler bakruta hører jeg at motoren jobber, men det kommer bare noen små dråper. Noen ganger hender det at det renner litt ut etter jeg har forsøkt å spyle.
-
gulliks
- Grunnladetrykk

- Innlegg: 30
- Registrert: 09 nov 2010, 11:43
- Bil: 9-3 AERO TTiD
Legg inn
av gulliks » 25 mar 2011, 14:08
Tiller skrev:Fikk du løst problemet på spylerveske på bakruta? '
Jeg har noe liknende ditt problem. Når jeg spyler bakruta hører jeg at motoren jobber, men det kommer bare noen små dråper. Noen ganger hender det at det renner litt ut etter jeg har forsøkt å spyle.
Jeg har samme problem som deg. Holder jeg den lenge inne komme det veske utover ruta, men kun dråpevis. Har også problemer med trykket i dysene på panseret. Noen fungerer optimalt, mens andre bare har en fislestråle.
-
Tiller
- 0.7 bar

- Innlegg: 160
- Registrert: 07 feb 2011, 22:30
- Navn: Tiller
- Bil: Saab 9-3 SE
- Sted: Tønsberg
Legg inn
av Tiller » 04 aug 2011, 16:45
Ingen som har noen ideer om hva det kan være?
Når jeg skal spyle bakruta rener det bare ut spylerveske, det er likksom ikkenoe sprut i det som det skal være.
-
Paul N1176
- Overload!!!
- Innlegg: 1160
- Registrert: 05 okt 2007, 19:28
- Medlemsnummer: N1176
- Navn: Paul Kristensen
- Bil: MY09 9-3 1,8t + MY03 9-5 2,0T
- Sted: Rognan
Legg inn
av Paul N1176 » 04 aug 2011, 20:47
var slik på min også, der var det gjennomføringen fra inni bakluka til selve dysa som var tett... gjennomgangen er i senter på selve akslingen til vinduspusser, du kan prøve for hånd med en tynn bor el, eller trykkluft som det er nevt tidligere...
- 03 SAAB 9-5 2,0t Vector estate automat
- 09 SAAB 9-3 SS 1,8t Biopower
Solgt: 00 SAAB 9-5 2,0t sedan
RIP: 87 SAAB 9000 2,0 turbo
-
Tiller
- 0.7 bar

- Innlegg: 160
- Registrert: 07 feb 2011, 22:30
- Navn: Tiller
- Bil: Saab 9-3 SE
- Sted: Tønsberg
Legg inn
av Tiller » 05 aug 2011, 18:30
Paul N1176 skrev:var slik på min også, der var det gjennomføringen fra inni bakluka til selve dysa som var tett... gjennomgangen er i senter på selve akslingen til vinduspusser, du kan prøve for hånd med en tynn bor el, eller trykkluft som det er nevt tidligere...
Så slangen til spyleren på toppen av bakruta går via akslingen på bakruteviskeren?
Hvordan kommer jeg til den?
-
Paul N1176
- Overload!!!
- Innlegg: 1160
- Registrert: 05 okt 2007, 19:28
- Medlemsnummer: N1176
- Navn: Paul Kristensen
- Bil: MY09 9-3 1,8t + MY03 9-5 2,0T
- Sted: Rognan
Legg inn
av Paul N1176 » 07 aug 2011, 21:16
Tiller skrev:Paul N1176 skrev:var slik på min også, der var det gjennomføringen fra inni bakluka til selve dysa som var tett... gjennomgangen er i senter på selve akslingen til vinduspusser, du kan prøve for hånd med en tynn bor el, eller trykkluft som det er nevt tidligere...
Så slangen til spyleren på toppen av bakruta går via akslingen på bakruteviskeren?
Hvordan kommer jeg til den?
hehe, så nå du hadde en 9-3

- 03 SAAB 9-5 2,0t Vector estate automat
- 09 SAAB 9-3 SS 1,8t Biopower
Solgt: 00 SAAB 9-5 2,0t sedan
RIP: 87 SAAB 9000 2,0 turbo