dobbel din (2-din) i 9-3
Moderator: Moderatorer
dobbel din (2-din) i 9-3
lurer på om noen har prøvd å montere inn dobbel din multimediaspiller (cd/dvd) i 9-3 98-03 mod? har tenkt å gjøre det sjøl, men har ikke bestemt meg for type spiller eller om jeg i det hele tatt gidder hvis det ikke går.
- Skaten N671
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N671
- Bil: Saab 900 Aero
- Sted: Tysnes
Re: dobbel din (2-din) i 9-3
På 9-3 skal vel dette gå greit viss du tek vekk den lista som ligg mellom orginal spelar og SID. Det finns jo ein god del variantar ute på markedet, bl.a. frå Pioneer og Kenwood
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5
- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"
'99 Saab 9-5
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"
ok. har tenkt på panasonic CQ-VW100N. men har du peiling på hva som vil skje med multifunksjonsrattet?
- Skaten N671
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N671
- Bil: Saab 900 Aero
- Sted: Tysnes
Kjenner ikkje så godt til panasonic, men veit iaf at pioneer har adapter som gjer det mulig å bruka orginale rattknappar på spelaren.
'82 Saab 99
'99 Saab 9-5
'99 Saab 9-5
ok. takker for svar, det hjalp 

-
- Medlemsnummer: N755
- Sted: Kongsvinger
- Kontakt:
Jeg monterte inn en Kenwood 2-din spiller i min '00 9-3 .
Måtte fjerne den listen mellom origianl spiller og SID-panelet.. (dette er en fancy koppholder i alle andre land enn norge) Også naglet jeg på nytt støtte til SID'n på undersiden (det var noe plastikk som måtte ofres).
Kenwood støtter ikke SAAB sin databus etter hva jeg har funnet ut, så knappene på rattet er bare til pynt (samt den origianle hansfree løsningen i bilen) Men lyden kompanserer mer enn godt nok for tapet av kontrollene på rattet.
Lykke til!
(PS! Det blir veldig trangt bak spilleren da den originale ikke er like dyp som andre. Men med litt rå makt og forsiktighet, så går det!)
Måtte fjerne den listen mellom origianl spiller og SID-panelet.. (dette er en fancy koppholder i alle andre land enn norge) Også naglet jeg på nytt støtte til SID'n på undersiden (det var noe plastikk som måtte ofres).
Kenwood støtter ikke SAAB sin databus etter hva jeg har funnet ut, så knappene på rattet er bare til pynt (samt den origianle hansfree løsningen i bilen) Men lyden kompanserer mer enn godt nok for tapet av kontrollene på rattet.
Lykke til!
(PS! Det blir veldig trangt bak spilleren da den originale ikke er like dyp som andre. Men med litt rå makt og forsiktighet, så går det!)
-------------
-stein.erik-
-------------
-stein.erik-
-------------