Problem med den ene xenonpæra (Byttet orginal)

Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Blackwing
Medlemsnummer: N1513
Navn: Lars Sørensen
Bil: 9-5 2.0t Vector
Sted: Trondheim

Problem med den ene xenonpæra (Byttet orginal)

Legg inn av Blackwing » 10 mai 2010, 12:22

Jeg ser flere har hatt problem med "blinking" i xenonpærene. Jeg kjøpte to nye pærer( D1S-6000) hoss SpeedParts , til min 9-5 Vector -02. Problemet som kom ganske raskt var at den høyre pæra begynte å blinke mer og mer til den var bare slokna helt. Det virka som den var ok helt til temperaturen steg i pæra. Dette skjedde hver gang. Jeg bytta da denne ut med den orginale, og siden har det fungert helt fint med en ny å en gammel.
Problempæra sente jeg tilbake til SP og jeg fikk nå omsider svar at det måtte være feil på el-anlegget i bilen min. Noe jeg synes er rart siden den ene nye pæra og en gammel nå virker bra.

Har noen peiling :?:

Brukeravatar
Andrew N1328
Overload!!!
Medlemsnummer: N1328
Navn: Andrew
Bil: 04 9-5 2.0t Hirsch
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Problem med den ene xenonpæra (Byttet orginal)

Legg inn av Andrew N1328 » 10 mai 2010, 19:38

Fikk også til svar at det måtte være feil på bilen, men er nok bare dårlig tenner i selve pærene som er årsaken. Har holdt på endel med "billig"-pærer, og kan ærlig talt si at du kan likså greit invistere i skikkelige osram eller phillips, enten fra eBay, eller powerbulbs.com. På begge disse sidene skal du finne både 4300K og 6000K.
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… That’s what gets you." -Jeremy Clarkson

http://www.garaget.org/?car=101291

Svar