Holdt på å bytte girstang huset og tenningslåsen, og etter jeg var ferdig å koble tenninga starta eg den og sjekket om alt var ok, og om den gikk i alle gir. men gikk ikke i 5, og Revers. Så da løsnet eg hele boksen med gir og tenningslåsen igjen og vridde den og fikk slått på tenningen så den kunne gå i revers.Og da mens tenningen står på mener jeg å ha sett en gnistfremme ved fører stolen, og plutselig smelta den grå feite ledningen som er hovedstrømmen inn på tenningslåsen, men dette var da mens tenningen sto på. jeg har sjekka ledningene som går videre ut fra tenningslåsen, men finner ikke noe tegn på at noe har vert kortsluttet til jord :S men siden den grå hovedstrømmsledningen har smeltet, er det da kortsluttning ut på en av de andre ledningene ? eller kan det være på den grå også ? .. Den grå smeltet sånn delevis helt frem til sikkringsboksen
Har ikke så god peiling på slikt, så litt hjelp hadde vert fint.
Lurer også på om jeg må ut med hele ledningen og se om andre ledninger er skada, eller er det bare å legge opp en ny, og la den gamle ligge urørt og ikke rive den av fra de andre ledningene slik at jeg slipper ut med hele dashbordet og ledningene :S
Takker for svar