Hei.
har en 2002 modell 9-5.
Plutselig en dag, så var displayet på SIDen helt svart, hadde ikke hadd noen problemer med pixler eller noe sånt, den ble plutselig svart.
Radioen sluttet også å fungere etter dette, ble bare skurring.
Men hvis jeg bruker en lommelykt og lyser på displayet, så ser jeg så vidt det som står der, hvirker som om baklyset er gått.
Klokken blir også nullstilt hver gang jeg stopper og starter bilen. Dette gjorde at jeg mistenkte at det var en sikring som hadde gått, men etter et besøk på verksted, så fant jeg ut at alle sikringene til SID var som de skulle.
Noen som har noen forslag til hva det kan være som er feil?
Har hørt at pærene kan gå, men da skal vel ikke klokken nullstille seg hver gang.
Tror heller ikke det er pkiselfeil, siden den fungerer som normalt hvis jeg lyser på den.
Mvh. Mikael Wolden
Svart SID
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Svart SID
Prøv å ta ut enheita og sjekk om kontakta sit i ordentlig.
-
- Navn: Mikael Wolden
- Bil: Saab 9-5 2.0t Arc 2002
- Sted: Støren
Re: Svart SID
Fant ut hva det var, viste seg at det fordi at dekselet på lampen til bakdøra hadde falt at, når jeg da hadde igjen døra, så kortsluttet den og sikringen til lysene gikk.
Så jeg satte på dekselet igjen og byttet sikring nr 8 og vips... så fungerte det igjen
Så jeg satte på dekselet igjen og byttet sikring nr 8 og vips... så fungerte det igjen