Montere LED-pærer
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: 2749
- Navn: Magne Olsen
- Bil: MY99 9-5 Aero
- Sted: Narvik
Montere LED-pærer
Hvordan vil pærevarsleren reagere vis man bytter ut skiltlys og parklys på en M99 9-5? Vil den klikke totalt vis man monterer xenon i nær/tåkelys?
MY99 9-5 Aero
- Kristian N2215
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N2215
- Navn: Kristian
- Bil: MY05 9⁵ Vector 2.0t Td04
- Sted: Asker, Drammen, Eidsvoll
Re: Montere LED-pærer
Skiltlys: Ikke noe problem
Xenon i fjernlys: Kan gi feilmelding. Varierer fra kit til kit. Selv kjører jeg med et 55W kit med analoge ballaster, ingen feilkode.
Xenon i nærlys: Ikke feilmelding, men blitzing ved parklys. Løses ved å tape over den ene polen på det ene releet i sikringsboksen i motorrommet.
Btw: Xenon i nærlys anbefales ikke, da det blir dårlig lysbilde og blender motgående trafikk voldsomt, med mindre du ettermonterer linser og klarglasslykter.
Xenon i fjernlys: Kan gi feilmelding. Varierer fra kit til kit. Selv kjører jeg med et 55W kit med analoge ballaster, ingen feilkode.
Xenon i nærlys: Ikke feilmelding, men blitzing ved parklys. Løses ved å tape over den ene polen på det ene releet i sikringsboksen i motorrommet.
Btw: Xenon i nærlys anbefales ikke, da det blir dårlig lysbilde og blender motgående trafikk voldsomt, med mindre du ettermonterer linser og klarglasslykter.
MY05 9⁵ Vector 2.0t Td04 Kombi Automat
-Har Tech2 og eberspächer diagnoseverktøy.
-Har Tech2 og eberspächer diagnoseverktøy.
-
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: 2749
- Navn: Magne Olsen
- Bil: MY99 9-5 Aero
- Sted: Narvik
Re: Montere LED-pærer
Xenon i langlys trenger jeg ikke, da jeg har 2stk Borsch Navigator med ettermontert 55w xenon
Blir det xenon i nær, blir det 35w 3000k (gul)

MY99 9-5 Aero