På mange steder står det "non 94-96" når det gjelder senksett og bemser.
Hva er egentlig forskjellen mellom bremser og understell etc på en ng900 fra 94-96 og en fra 97-98.
Er det mulig å oppgradere til 97-98? og er det mulig å få det godkjent av SAAB og BT?
Anledningen til at jeg spør er at jeg funnet et 288mm bigbrake kit fra Ksport som er TuV-godkjent for 97-98.
http://www.raidopower.se/ksport-racing- ... fram/805-0
Forskjell ng900 94-96 og 97-98
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 63
- Registrert: 08 aug 2010, 20:36
- Medlemsnummer: 2008
- Navn: Peter
- Bil: SAAB 900 Turbo Coupe 1995
- Sted: Oslo
Forskjell ng900 94-96 og 97-98
Sist redigert av 96GT den 08 nov 2011, 05:04, redigert 3 ganger totalt.
Peter
-----------------------------------
SAAB 900 Turbo SE Coupe -95
SAAB 9000 CDE -95
SAAB 99 GL -78
SAAB 96 -65
-----------------------------------
SAAB 900 Turbo SE Coupe -95
SAAB 9000 CDE -95
SAAB 99 GL -78
SAAB 96 -65
- john n04
- 2.0 bar
- Innlegg: 699
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 004
- Navn: John Arild Berentsen
- Bil: SAAB 9-3SS 1.9TiD 2005
- Sted: Flekkerøy utenfor kristiansand
- Kontakt:
Re: Forskjell ng900 94-96 og 96-97
Fjærene er det ingen forskjell på. Bremsene er mindre på 94-96, og navdimensjonen foran er 2mm større på 94-96.
lawicel CanUsb, og Tech2!
- Aleks-ander_N948
- MAX BOOST
- Innlegg: 2038
- Registrert: 18 jan 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N948
- Navn: Aleksander
Re: Forskjell ng900 94-96 og 96-97
96 - 98 Har og oppgraderte bærearmer med bedre innfestinger til nedre stabstag...
Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt