Er det mykje jobb å skifte til dissa foringane http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1158?
Må ein skru ut motoren for å komme til?, ser at WIS seie at motoren må ut får å bytte staget.
Stabilisatorstag foringa
Moderator: Moderatorer
- Apollo, N1519
- 0.7 bar
- Innlegg: 170
- Registrert: 31 aug 2008, 02:03
- Medlemsnummer: N1519
- Navn: Kristoffer
- Bil: Saab 9-3 Viggen
- Sted: Hordaland, Sogn og Fjordane
Stabilisatorstag foringa
1999 Saab 9-3 Viggen
1997 Peugeot 406 Svti
1996 Peugeot 406 1,8 st
1997 Peugeot 406 Svti
1996 Peugeot 406 1,8 st
-
- 1,5 bar
- Innlegg: 476
- Registrert: 05 nov 2006, 19:53
- Medlemsnummer: N1159
- Navn: Bjørnar Bakke
- Sted: Gjøvik
Re: Stabilisatorstag foringa
De du linker til er gjort på 15 min per side å skifte, det er stab stag linkene som linker stab staget til bærearmene. Du tenker på foringene der stab staget er festet til karosseriet tror jeg. De ligger mellom bjelken under motoren og motoren.
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12866
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: Stabilisatorstag foringa
Ta ut motoren?? Hvorfor ikke bare løsne subframen og senke ned??
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan