Re: Hjelp/erfaringer med understell, 9-3 aero xwd
Lagt inn: 05 mar 2012, 13:41
kan du ikke ligesågodt bestille hele hirsh pakka så er du ferdig med det? 

Norges største SAAB-miljø
http://test.saabturboclub.net/
Sitter og vurderer det samme her...Hjelle, N6 skrev:Om du vil behalde nivåreguleringa er vel Hirsch det einaste alternativet. Men kanskje største fordelen er jo at det går ann å få det godkjent, MapTun har vel ikkje TÜV-godkjenning på kita sine?
Det som var tyngda på vektskåla når eg kjøpte Hirsch til min (utan samanligning forøvrig) var at den gir ei passelig senking (25mm). Sjølv synes eg det originale sportschassiset (10mm) var for høgt, men å kjøpe eit sett med "sportsfjører" av mellom 30 og 40mm, som eg synes vart for lavt.
På din er det jo kun fjørene som vert bytta om du kjøper Hirsch sportschassis, men til en mykje meir OK prisEdHunter N815 skrev:Sitter og vurderer det samme her...Hjelle, N6 skrev:Om du vil behalde nivåreguleringa er vel Hirsch det einaste alternativet. Men kanskje største fordelen er jo at det går ann å få det godkjent, MapTun har vel ikkje TÜV-godkjenning på kita sine?
Det som var tyngda på vektskåla når eg kjøpte Hirsch til min (utan samanligning forøvrig) var at den gir ei passelig senking (25mm). Sjølv synes eg det originale sportschassiset (10mm) var for høgt, men å kjøpe eit sett med "sportsfjører" av mellom 30 og 40mm, som eg synes vart for lavt.
Hvordan er org. sportchassi vs. Hirsch mtp. komfort? Synes egentlig bilen er fast nok som den er på råtne vestlandsveier, men kunne gjerne tenkt meg den bittelitt lavere.
Jeg snakker ikke om 9-5.Hjelle, N6 skrev:På din er det jo kun fjørene som vert bytta om du kjøper Hirsch sportschassis, men til en mykje meir OK pris![]()
Til din senkar Hirsch 20mm iforhold til sportschasis, so for høgda sin del har du egentlig alternativ, fks. Eibach til nesten halve prisen som faktisk senkar mindre.
Når det gjeld komfort er Hirsch sitt sett til 9-5 heilt OK, det er sjølvsagt stivare enn originalt sportschassis, men det er fortsatt sopass komfort som en forventar å finne i en 9-5 att.
Nei, er klar over det, men eg snakka om 9-5 når det var snakk om korleis det oppførte seg iforhold til original sportschassis. Har ikkje prøvd 9-3 med Hirsch fjører, men er jo enkelte i klubben som har Hirsch sine fjører til 9-3 montert.EdHunter N815 skrev: Jeg snakker ikke om 9-5.