Har aldri kjørt på bane før, så det kan hende at føreren har en del av skylda

Uansett. Nå antar jeg at klossene (roadhouse fra romnes) er glasserte, da jeg har mye dårligere bremser enn før banekjøringa, så derfor ønsker jeg å oppgradere litt.
Har tenkt lenge på dette, og har kommet fram til at jeg vil ha 314mm NG9-3 Aero foran, og 300mm 9-5 Aero/V6 bak.
Hadde egentlig mest lyst på 345mm turbo-X foran, men det blir litt dyrere, også tviler jeg på at mine ALU48 går på? Har hørt at ALU52 går på?
Tenkte å styre unna oppgraderingskittet Speedparts selger, da jeg vil ha litt kvassere skiver og klosser enn det som følger med (no-name av noe slag).
1. Trenger derfor anbefalinger til skiver og klosser. Har siklet litt på Ferodo DS2500 foran, men disse finnes ikke til 314mm-caliperne så vidt jeg kan se? Andre alternativer som tåler en dag på bane?
2. Holder det med originale saab-klosser bak?
2. Er det noe poeng med slissende/borrede skiver, eller holder det med originale saab-skiver rund baut? Evt. anbefalinger?
4. Antar at bremsevæska har fått kjørt seg også (myk pedal), selv om den er helt fersk. Kan denne har blitt degradert av for høy temp/koking? Det er snakk om vanlig Comma-væske fra bilxtra. Bør jeg gå for noe som tåler mer temp?
Har lest om silikonbasert racing-væske, men denne må skifter ofte pga. at den ikke tar til seg vann, og fører til vannperling og dertilhørende korrosjon og koking.