De har nå bestemt dato for deres "påstellningstreff" for våren -05. Det blir lørdagen den 2/4.
Som flere av dere vet var jeg på deres på- og av- treff i fjor. Det er en kjempetrivelig gjeng der borte. Og mange fine biler! Jeg vet også at flere av dem planlegger å komme til vårt landstreff i år!!
Jeg planlegger å kjøre ned fredag 1/4. Fredags- og lørdagskveldene der er absolutt verdt et besøk, for dem som er bilinteresserte (og som fortsatt har litt av gutten i seg). Da samles alle biltyper (fra gamle volvo`er (også de med V8`er montert) til M3 og amerikanere), for å prate, "børne" og "race"! Egentlig jævlig morro å observere!!

Det vil overraske meg mye hvis det ikke også blir kjøring på "stripa" (402m).
De har ordnet det slik tidligere, (regner med at det blir det samme i år) at man betaler 500,- for et dobbeltrom på motellet hvor treffet er (250,- pr. pers.)
Regner med at det er mange av oss som har lyst til å være med i år, siden vi er både SAAB-interesserte og sosiale. (vi kan jo ikke vise våre venner i STCS at vi i STCN kun består av pingler, slik vi gjorde i fjor

Gi en tilbakemelding her, og så tar vi mer detaljer om turen siden.
Her er en link til STCS forumet: http://forum.saabturboclub.com/phpbb1/v ... highlight=