prøve bytte MV?
Moderator: Moderatorer
- 
				Anders91
 - Innlegg: 19
 - Registrert: 03 jun 2009, 23:16
 - Navn: Anders
 - Bil: 9-3 -00 2.0t 154hp
 - Sted: Ålgård, (Sandnes)
 
prøve bytte MV?
Noen som har annledning til og hjelpe meg og finne ut om det er noe galt med magnetventilen min, er en T5 motor
			
									
									
						- Frode N073
 - MAX BOOST
 - Innlegg: 3080
 - Registrert: 01 mar 2003, 01:00
 - Medlemsnummer: N073
 - Bil: 2005 9-5 Vector Sport Estate
 - Sted: Sola
 
Re: prøve bytte MV?
koffor tror du det e någe gale med den?
e vel ikkje så alt for mange av oss lokale som kjøre med T5 desverre
			
									
									e vel ikkje så alt for mange av oss lokale som kjøre med T5 desverre
2017 Huyndai Ionic
2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil
 Solgt
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
 
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
						2005 9-5 Estate Vector Sport 2.0t aut. Pappas bil
2017 Ford Kuga ST-Line AWD (Esel)
2015 Ford Fiesta 1.0 ecoboost (Konebil)(Solgt)
2002 Peugot 307 1,6 astmamotor (solgt)
1993 Og900s Aero (tidligere ltt, nå ftt) Prosjekt Solgt
- 
				Anders91
 - Innlegg: 19
 - Registrert: 03 jun 2009, 23:16
 - Navn: Anders
 - Bil: 9-3 -00 2.0t 154hp
 - Sted: Ålgård, (Sandnes)
 
Re: prøve bytte MV?
Ladetrykket e heilt på tur, har hatt an inne op kvål auto og dei meinte at magnetventilen va gåen, mn e litt domt å betala 1800 for en nye viss d ikkje e den.Frode N073 skrev:koffor tror du det e någe gale med den?
e vel ikkje så alt for mange av oss lokale som kjøre med T5 desverre
mene ladetrykke går fyst opp te 1.4bar åså synke det te rondt 1 itte på å holle seg der. Eg he fått beskjed at ladetrykke ska ligga på 1.1-1.2bar. Eg har speedparts steg 2
Vett du om någe aent det kan vr?
- Edward N812
 - MAX BOOST
 - Innlegg: 3096
 - Registrert: 29 sep 2006, 14:17
 - Medlemsnummer: 812
 - Navn: Edward S. Palm
 - Sted: Drammen
 
Re: prøve bytte MV?
det er ikke smart å prøvebytte magnetventil med noen andre. veldig ofte er grunnen til at MV går i stykker at du har svidde transistorer i hjernen til bilen. da vil du i så fall bare svi av enda en magnetventil om du prøver en annens.. ta ut hjernen din og mål motstanden i de tre transistorene. søk litt på forumet her så finner du nok fremgangsmåten, ikke vanskelig jobb i det hele tatt.
			
									
									1993 9000 CS  2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
						1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
