Folk må da vel kunne ha det sosialt med bil , uten at alle og en hver skal bry seg vel?

Moderator: Moderatorer
Det har du helt rett i!Vector_95 skrev:det er bedre at de driver med sånt, enn stoff o.l. , eller hva mener folket? :
Meget godt poeng! Det er da ikke veldig miljøvennlig og kjøre 100 kanskje 150 mil til Trollhättan på SAAB - festival heller. For og ikke snakke om banekjøring. Så tror vi skal være forsiktige med og kaste stein i glasshus her.Gisle N163 skrev:
MEN... på den annen side så synes kanskje de at det er meningsløst å reise helt til Sverige for å se på masse saaber... tja.. veit ikke jeg.
Det er altså ikke snakk om et totalforbud, men et forbud i "belastede områder", kanskje der det er mange boliger. Det er ikke mye kult med rånere som kjører opp og ned den samme gata forbi huset ditt med anlegget på full guffe klokka to på natta. Jeg er heldigvis ikke plaget med det, men jeg skjønner godt at de som har ei rånerute utenfor vinduet sitt ikke liker det.Et forslag om forbud mot råning i tettbygde strøk – og skilting av "Rånefri veg" – blir nå vurdert i Samferdselsdepartementet og Vegdirektoratet, melder NTB.