Saab 900 -85 El-System!
Moderator: Moderatorer
Saab 900 -85 El-System!
Hei!
Noen som sitter på noen tegninger av hvordan koble sammen instrumentene i dashbordet?
Noen som sitter på noen tegninger av hvordan koble sammen instrumentene i dashbordet?
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Koblingsskjema du tenker på? Dette er for M89-90, men det meste er nok likt.
Klikk på bildene for å få dem større.


Klikk på bildene for å få dem større.


Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- ottorasmussen N242
- Overload!!!
- Innlegg: 1145
- Registrert: 10 sep 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N242
- Navn: Otto Rasmussen
- Bil: 2003 Saab 9-5 vector, 2.0t
- Sted: Bergen
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Nei, M90 har wire.ottorasmussen N242 skrev:Det er en del ting som ikke er likt der.
Bla. har my85 speedometervaier, mens my90 har elektronisk speedometer.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1961
- Registrert: 22 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Nå var det jo ikke akkurat dette du spurte om i første innlegget ditt, da.... Men den T-kontakta fremst på bildet skal på sigarettenneren, og den litt inni dashen omtrent midt på bildet med en litt spesiell form skal til bryteren for viftehastighet.
På bryteren for luftfordeling tror jeg du har kobla feil, du må nok bytte om de to kontaktene til venstre.
Det røde ledningstjafset til høyre er jeg ikke sikker på, ser ut som det er gjort noe hjemmemekk på det også...
På bryteren for luftfordeling tror jeg du har kobla feil, du må nok bytte om de to kontaktene til venstre.
Det røde ledningstjafset til høyre er jeg ikke sikker på, ser ut som det er gjort noe hjemmemekk på det også...
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Får bare unnskylde den dårlig formuleringen..:/Ingvar N629 skrev: Nå var det jo ikke akkurat dette du spurte om i første innlegget ditt, da..
Joa, fikk opplyst at det var fatter'n som hadde vært der..Ingvar N629 skrev: Det røde ledningstjafset til høyre er jeg ikke sikker på, ser ut som det er gjort noe hjemmemekk på det også...
Men , de to lysene (grønn og svart ledning) mellom der jeg hadde kobla feil og T-kontakten , hvor skal jeg koble de ?
+ det lyset rett over "Toro" pakken der ..
Takker for svar!
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Innlegg: 5768
- Registrert: 12 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Lyset over toropakken mener jeg nokså bestemt skal ned i askebegeret (når du monterer midtkonsollen igjen).
Og et av lysene skal være bak "fasten belts". Dette kan du jo enkelt sjekke
De siste pærene er bakbelysningen på viftebryterne, alle lyser jo samtidig, så det spiller liten rolle hvor du setter dem, så lenge ledningene rekker.
Og et av lysene skal være bak "fasten belts". Dette kan du jo enkelt sjekke
