1) kople på ei dyse på innsug eller FØR turboen hvor man sender en kontrollert mengde med startgass inn sammens med lufta til motoren.
Resultat? Sikkert motorhavari, men det må jo gå an i en periode!
2) Dødsmetoden. Denne skal jeg utføre på en V**** 240 en dag.
- Ta og beregn hvor mye bensin en motor trenger for å gå på X antall bar..
- Lag til ett system som kan levere bensin til hver syllinder.
- Kople på en paintball-tank som kan levere en plass mellom 200 og 300 bar.
- Ehh.. kjør på? (Prøv å ikke lever mer enn kanskje 2.5-3 (10?)bar da.. i en kort periode)
3) NOS.. ett velkjent fenomen, OG jeg har fått tilbud om NX-kitt av den allerede velkjente honda-mannen min. Han skal forøvrig kjøpe en lystgassgenerator, dvs. han produserer egen lystgass.
- konseptet er skammelig enkelt, NOS ved fullt gasspådrag, og kun da.
Leveres med 3 dyser, 25 - 50 og 75 hesters-dyser. Bruk hvemenn du vil av de. Monteres ved å borre hull i innsuget på motoren, og noe elektrisk tjafs. No big deal.
Noen sier også at det er bedre å bruke lystgass å sprute dette rett på ICen.. skal være veldig kaldt etter hva jeg har hørt.
Lystgass FØR turbo vil resultere i at motoren bestemmer seg for å hilse litt på bunnpanna og litt på toppen. Har jeg hørt.
4) eBay! De har alle slags former for trim. Den mest geniale er den "elektrical turbo" som skal gi 1000 hester ekstra.. kanskje 14?
Jeg og en venn satt og regna på luftmengen en motor (Honda da.. suger) tar til seg.. og fant ut at på over 4000 RPM så blir vifta å sinke luftstrømmen til motoren. Altså når du trenger dette mest.
eBay har også veldig mange gode og kjente trim-sett.
Se f.eks. her har man jo noe kjempebra og stabilt. Anbefales på det varmeste.
De har også luftfilter som gir 10-20 hester mer, eksos som gir 15 hester, OG bakpotte som ALENE gir 10 hester.
Har man en saab 900i fra 84, så får man jo fort 45 hester mer, og dette er jo en MARKANT forbedring!
Er bare å klistre på Aero-merket med en gang!
- Dekaltrimming fungerer forresten like bra.
Jeg bare kjedet meg

Kos dere^^