Mvh Svein

Moderator: Moderatorer
Med på den ja.Svein N13 skrev:I gamle dager var det enkelte bilmerker som hadde "gentlemens agreement" om å hilse på hverandre i trafikken. Hva om vi innførte "venstre håndflate opp" når vi møter en annen SAAB? Det måtte bli et kjempebidrag til omgang blant SAAB-folket og til høflighet i trafikken. Tenk hvilken kultur vi tok ansvar for?
Vel, blåste forbi deg for ein god månad sidan, eg var på vei til Sulesund.Møttemjøl racing skrev:Svar til Hjelle: Har praktisert helsing i fleire år, på forskjellige måtar. Reaksjonane er forskjellige, ein på Elverum med identisk bil som vi kjøyrde i (Midtgård sin kamel) heldt på å drage av vegen då han såg at vi flasha med lysa og helste, mens andre smiler og helser tilbake. Tidligere formann i GSV (GammelSaabens Venner) Olav Faleide heldt eit foredrag/kåseri rundt det med helsing på andre med samme bilmerke. Poenget hans var at det før var høgst vanleg, og tegn på alminnelig høflegheit, å gå bort til ein kar på bensinstasjonen med sammeleis bil og slå av ein prat, mens ein kan bli mistenkt for å vere ein potensiell voldtektsforbryter/psykopat om ein prøver å vere so høfleg i dag.
Men eg skal prøve å helse so mykje eg kan heretter.
Har heldigvis alarm i 900-en.Møttemjøl racing skrev:Apropos diskusjonen om biltjuveri. Det gjeng rykte om at Saab tjuveria i Ålesund fortsetter, trass i at tre simple forbrytarar vart huka. Det er med andre ord snakk om minst to gjengar. Har i alle fall fått installert alarm no, slik at dei simplaste tjuvane misser lysta på å prøve seg. Dei meir avanserte gjeng neppe til åtak på ein 10 år gammal 900 vil eg tru.