På hvilket områdeGisle N163 skrev:Saab konkurrerer ikke... de UTkonkurrerer

Moderator: Moderatorer
Ok, det er tydeligvis ikke bare på bimmersforumet at de ikke forstår ironi...Nensin N266 skrev:Hva er det du ikke liker med bilfabrikanten BMW Ed?
Om du fremprovosere dette som en Saabturboclubmedlem, så kaster du sten i glasshus for å si det slik.EdHunter N815 skrev:Ok, det er tydeligvis ikke bare på bimmersforumet at de ikke forstår ironi...Nensin N266 skrev:Hva er det du ikke liker med bilfabrikanten BMW Ed?
Jeg har ikke noe personlig mot BMW som bilmerke, jeg har flere ganger vært på nippet til å kjøpe meg E34 535.
Det som derimot er ustyrtelig morsomt er å spille på den totalt fraværende selvironien hos mange BMW-eiere. Jeg har knapt sett noen som er så hårsår for å høre ukvemsord om bilmerket de liker som de som har BMW. Tror vi må oppsøke fotballsupportere for å finne noe tilsvarende.
Jeg er fullt klar over at det er normalt i enhver bilklubb å "forgude" sitt bilmerke, og det er ikke noe galt i det for så vidt. Men jeg har ALDRI, ALDRI vært borti noen som er så hårsår og trangsynte som en del av dem som liker/eier BMW.Nensin N266 skrev:Om du fremprovosere dette som en Saabturboclubmedlem, så kaster du sten i glasshus for å si det slik.
Jeg ser poenget ditt, men dette går begge veier. Kan virke som om alle bilklubber har til felles å rakke ned på BMW biler og eller eiere av en eller annen grunn.
Neeh... ikke vær for rask med ordene dine her.Johan N828 skrev:Kan fort bli vanskelig.. La oss si en "realistisk" duell med to kraftkarer. Nye Saab 9-3 med XWD og 280hk 2.8 Liter V6 Turbo mot nye BMW M3 med V8 på over 400 hester. Desverre må nok Aero'n si seg slått der.Gisle N163 skrev:Saab konkurrerer ikke... de UTkonkurrerer
Så vidt jeg husker i Top Gear så sa de at den 9-5 Aero(2003 modell?) med største motoren var raskere enn Porsche 911 Turbo fra 40 mph til 70mph. Er ikke helt sikker på om det var rett, lenge siden jeg har sett det.Gisle N163 skrev:Saab konkurrerer ikke... de UTkonkurrerer
ikke glem at den nye black turbo utgaven kommer til å ha godt åver 300hk!Johan N828 skrev:Kan fort bli vanskelig.. La oss si en "realistisk" duell med to kraftkarer. Nye Saab 9-3 med XWD og 280hk 2.8 Liter V6 Turbo mot nye BMW M3 med V8 på over 400 hester. Desverre må nok Aero'n si seg slått der.Gisle N163 skrev:Saab konkurrerer ikke... de UTkonkurrerer
Vil bare poengtere at jeg har vært regget på bimmers lenger enn jeg har vært her på forumet.Mats900SQR skrev:gidder ikke regge meg på forum og greiar kun for å mobbe de, synes det er unødvendig
Jada. Men det er hva som KOMMER. Er seff Saab 4 ever menneske men det fjerner ikke fakta om at Saab ikke har verdens raskeste biler akkuratt. Joda. TIl værdags brud er de grelle men "top lines" modeller er ikke like hvasse.Mats900SQR skrev:ikke glem at den nye black turbo utgaven kommer til å ha godt åver 300hk!Johan N828 skrev:Kan fort bli vanskelig.. La oss si en "realistisk" duell med to kraftkarer. Nye Saab 9-3 med XWD og 280hk 2.8 Liter V6 Turbo mot nye BMW M3 med V8 på over 400 hester. Desverre må nok Aero'n si seg slått der.Gisle N163 skrev:Saab konkurrerer ikke... de UTkonkurrerer
personlig ville jeg alldrig i livet hatt en kebabtralle, men noen av bimmerne ser jo faktisk fine ut .men jeg har respekt for de som mener at det er fine bilergidder ikke regge meg på forum og greiar kun for å mobbe de, synes det er unødvendig
Alle områder.. i hverfall i mine drømmers verden. Og så lenge juryen der består ene og alene av meg, så er jo saken grei.TurboLars N383 skrev:På hvilket områdeGisle N163 skrev:Saab konkurrerer ikke... de UTkonkurrerer?