http://www.ststurbo.com/home
Hva syntes folket om dette?
Jeg ville tro at de ga en ny dimensjon til begrepet turbo-lag?
vil ikke det ta veeldig lang tid for å bygge opp trykk i de lange trykkrørene mellom turbo å IC?
Trunk mounted turbo...
Moderator: Moderatorer
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Innlegg: 1612
- Registrert: 01 des 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Jo, men det är bara halva sanningen.
Avgaserna hinner också bli ordentligt kylda, vilket betyder att dom har förlorat en massa hastighet när dom kommer dit bak.
Och det i sin tur ger MYCKET senare spoolup.
Jag trodde att jag sett det mesta, men amerikanare klarar fortfarande att göra mig förvånad!
Mvh
Avgaserna hinner också bli ordentligt kylda, vilket betyder att dom har förlorat en massa hastighet när dom kommer dit bak.
Och det i sin tur ger MYCKET senare spoolup.
Jag trodde att jag sett det mesta, men amerikanare klarar fortfarande att göra mig förvånad!
Mvh
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Innlegg: 1612
- Registrert: 01 des 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Jupp... glemte å skrive det.... må til med endel isolering for å holde temp oppe så langt bakSaab900STCR skrev:Jo, men det är bara halva sanningen.
Avgaserna hinner också bli ordentligt kylda, vilket betyder att dom har förlorat en massa hastighet när dom kommer dit bak.
Och det i sin tur ger MYCKET senare spoolup.
Jag trodde att jag sett det mesta, men amerikanare klarar fortfarande att göra mig förvånad!
Mvh

men hvis en hadde montert denne lengre framme hadde det nok blitt noe annet

- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Det er lett.
Ikke senk bilen
Så setter du på sideskjørt som går lengre ned, så ser bilen lav ut, men så er den egentlig helt normal!
Nei dette var bare for teit.. spesielt om man leser den biten med turbo vs. supercharger..
Jallapropaganda mot kompressor... men jeg liker turbo uansett bedre enn kompressor
Ikke senk bilen

Så setter du på sideskjørt som går lengre ned, så ser bilen lav ut, men så er den egentlig helt normal!

Nei dette var bare for teit.. spesielt om man leser den biten med turbo vs. supercharger..
Jallapropaganda mot kompressor... men jeg liker turbo uansett bedre enn kompressor

2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1919
- Registrert: 21 mar 2006, 16:03
- Medlemsnummer: N645
- Navn: Halvard
- Bil: 93 / OG900
- Sted: Oslo
Hvis jeg setter på en sånn på min OG900 Turbo får jeg da twin turbo
er kansje mere snakk om girkasse misbruk




er kansje mere snakk om girkasse misbruk

08 Saab 93 med aerooptikk
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt
87 Saab 900Turbo - viewtopic.php?f=25&t=9896
Saab er en sykdom man aldri blir kvitt

- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø