Kjøpte klokke til kjæresten til jul, men den satt ikke noe godt, så vi fant en annen i dag. Selvfølgelig i en annen butikk enn der jeg kjøpte klokken.
Fant til slutt en som satt godt og var fin i samme butikk som jeg kjøpte klokken først, så byttingen gikk greit.
De stilte ikke inn klokken i butikken, og på vei hjem stilte kjæresten min den selv. Etter litt spør jeg bare for moroskyld hvor mye klokka er, siden hun hadde på den nye.

Det ville ta litt tid sa hun som jobbet der. Vi ventet og etter litt sier hun andre som jobbet der at det tok litt ekstra tid, for det var flere skruer bak dekselet. Vi venter litt til, før hun kommer frem og sier at de ikke får byttet batteriet, da det siste verktøyet deres hadde røket mens de holdt på. I tillegg sier hun at noen må ha skrudd på den før, da skruehodene var dårlige...

De kunne sende den inn på reklamasjon...

Kan vi kreve å få pengene tilbake, sånn at vi kan kjøpe klokke i den andre butikken?
Takknemlig for tips
