Eller er det noen som (igjen) prøver å lure andre til å tro på ...i beste fall tullball....
Moderator: Moderatorer
Er ikke snakk om at noen gjør det heller, var ment som et eksempel på hvilken effekt motorene og automatkassene på 9-3SS fint tåler, ettersom trådstarter var skeptisk til å trimme med automat.Ole-P-N154 skrev:Jeg bare lurer på hvilke Saabforhandlere som gir full garanti på biler fra 01 - 03.![]()
Eller er det noen som (igjen) prøver å lure andre til å tro på ...i beste fall tullball....
Om du leser innlegget mitt, ser du at jeg beskriver både 9-3SS M03 og den eldre og9-3. Jeg regner med at han som spurte skjønte det, at du ikke "skjønner" det er vel bare for å krangle. Dette hjelper iallfall ikke trådstarter, gjør det vel?Ole-P-N154 skrev:Kanskje bedre å komme med eksmpler som er relevante.
Siden trådstarter spesifikt skriver at det gjelder 01 - 03 mod., fortjener han vel svar deretter
å jo da det er vel det + at jeg har garranti på bilen ,,,,,,,Kåre N900 skrev:200 hester kan vel ikke kalles trim?
Om det er meg du mener, så bør du lese en gang til.Kåre N900 skrev:Enig med Ole-P.
Er man moderator så bør man være ekstra forsiktig med sine personlige meningsytringer. Usannheter, del-sannheter og myter er etter min mening noe en moderator bør holde seg for god til.
Å påstå at T7 egner seg for brutal trim er vel i beste fall snodig.