Eneste minuset er at man er gjelds-slave forever

Moderator: Moderatorer
Haha... Bra det er noen som tar annsvar for rekruteringen her på forumet.... frugan er 8mnd på vei nå... så jeg må nok ta meg a flyttinga mens ei ligger på sykehusetKongerudN344 skrev:Røyk også på en leilighet før helga![]()
Fikk den 200 000 kr UNDER takst så jeg er faktisk VELDIG fornøyd![]()
Da hadde betalt på to lån i ett år og dama var høygravid så spørsmålet var ikke hva vi ville betale, men NÅR vi kunne overta
Oida, synd at det er et stykke til Bø, ellers hadde vi tatt i et tak vi. Jo flere, jo fortere!Surbotaab N369 skrev: så jeg må nok ta meg a flyttinga mens ei ligger på sykehuset![]()
Dere trenger ikke komme hit for å hjelpe til, det holder att dere betaler ett flyttebyråBørre N17 skrev:Oida, synd at det er et stykke til Bø, ellers hadde vi tatt i et tak vi. Jo flere, jo fortere!Surbotaab N369 skrev: så jeg må nok ta meg a flyttinga mens ei ligger på sykehuset![]()
Lykke til med minsten, vet dere hva det blir eller?? Hjemme hos meg begynte junior å gå på lørdag, så nå er'e liv i leiren gitt!
Grattis! Hvor stor var den?ParADigM N558 skrev:Kjøpte også egen leilighet for litt siden, kom på 1.510.000 kr... *sukk*
Men jeg angrer ikke...
- Selv om det hender jeg setter Saaben til side for å investere i ting til huset >.<
Lykke til! Får håpe du finner en grei enJørgen N237 skrev:Grattis til dere alle som handler hjem..Jeg jakter på leilighet selv nå, så er vel kansje ikke så lenge til det blir noe leilighet på meg..
TakkJørgen N1032 skrev:Gratulerer med eget hjem til dere begge
På tide? Vi har da større plass nå enn det vi fårIngvar N629 skrev:Gratulerer! Det var kanskje på tide? (tenker på at det bør komme en ny gratulasjonstråd om ikke så lenge)