Håper du husket å fylle oljeMorti skrev:i dag har jeg bytta kasse og tatt med åge ut på et par runder i Lierbakkene
Fikk også besøk av Bjørk mens jeg holdt på, kooosli

Moderator: Moderatorer

)
 )
Du er klar over at modifisering av vareveggen kan gjøre at bilen din ikke lenger oppfyller kravet til varebil kl 2? Da risikerer du å måtte betale full avgift hvis du blir stoppa! Skal være en viss lengde på varerommet.Ravenous skrev:i dag har jeg endelig blitt "ferdig" med sub i varevegg prosjektet mitt

ja er klar over det, og har forhørt meg med BT som sa det ikke skal være noe problem med og få inn "statskassa"Ingvar N629 skrev:Du er klar over at modifisering av vareveggen kan gjøre at bilen din ikke lenger oppfyller kravet til varebil kl 2? Da risikerer du å måtte betale full avgift hvis du blir stoppa! Skal være en viss lengde på varerommet.Ravenous skrev:i dag har jeg endelig blitt "ferdig" med sub i varevegg prosjektet mitt
varebiler
klasse 2 skal ha plass til en tenkt kasse med
lengde 140 cm, bredde 90 cm og høyde 105 cm.

Kult var det ja!Morti skrev:i dag har jeg bytta kasse og tatt med åge ut på et par runder i Lierbakkene
Fikk også besøk av Bjørk mens jeg holdt på, kooosli
 Haha, sovna på sofaen med en gang jeg kom hjem og våkna kl 3 -_-
 Haha, sovna på sofaen med en gang jeg kom hjem og våkna kl 3 -_- jaja! Var ikke så mye til hjelp men fikk nå sett på og spist kanelbollene dine
 jaja! Var ikke så mye til hjelp men fikk nå sett på og spist kanelbollene dine 

hva skulle gått gærent så fort? det er jo på lang sikt ting tar skadeMorti skrev:I dag har jeg tappa tanken for den ekle forurensende 99 v power og fyllt på e85!
Har også vært på en fin mapperunde, ser ut til at dette funker kanon!
 )
   )