Ford Escort RS1600 BDA

Moderator: Moderatorer



Det der er ei vogn jeg gjerne hadde tatt ei runde i ørkenen med jaMacgeier skrev:Med fare for å avspore tråden, her er et kjørtøy som kjører løp, har både fører og kartleser.
http://www.haffapartner.de/html/prservi ... 883-bp.jpg



Det er en sannhet med modifikasjoner, du vil ikke si at vingeuhyrene forran her er bygget spesifikt for bakkeløp...?Jon Magnus N251 skrev:Det finnes ingenting som heter en bakkeløpsbil.



