Det drøyeste jeg noengang har sett!
Moderator: Moderatorer
- Johan N828
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
Det drøyeste jeg noengang har sett!
Dette tar jo helt av! De er jo ikke gode i huet!
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midto ... tid=518374" onclick="window.open(this.href);return false;
//Johan
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/midto ... tid=518374" onclick="window.open(this.href);return false;
//Johan
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Re: Det drøyeste jeg noengang har sett!
Blir ikke lett å være "hvite hunder" når de får makta 

- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
Det er godt og se at også barne-tv gjør sitt for verdensfreden....
Virkelig bra av et system hvor en tidligere leder har fått fredspris.... 

“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
9-5 aero
19t7 l evo6ic l 3"dp-2,5twinpipe l 3b-fuel l bilstein l eibach l walbro l polyurethane l sas l VoldenRacing
SELGES:9-3ss aero -09 ratt komplett med airbag, som nytt! Har det enda om noen trenger det!
- Gisle N163
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N163
- Navn: Gisle Hillesund
- Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
- Sted: Søgne
- Kontakt:
Hmm.... artig for unga!
'96 Saab 900R Turbo
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
- Puff
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 409
- Navn: Svein Holten
- Bil: Saab 9-5
- Sted: Molde
Takke F*** for at vi fortsatt har makta her i landet,blir ikke enkelt om noen år 

2003 Saab 9-5 2.0t
- lille-espen N1106
- 0.7 bar
- Sted: Arendal
Og hva nøyaktig tror du skjer om noen år? At en haug med "terrorister" stormer inn på stortinget for og ta ett "terroristkupp". Bruk hodet!Puff skrev:Takke F*** for at vi fortsatt har makta her i landet,blir ikke enkelt om noen år
Jeg mener at ber man om en på kjeften så får man det! De har prøvd og trykke disse karikaturene tidligere og man så jo hvordan det gikk. Jeg mener det er tankeløst og gjort KUN for og provosere, ikke for og "hylle" ytringsfriheten eller hva de nå kaller det. Jeg tråkker garantert på mange tær her nå og det er garantert mange som kommer til og missforstå denne posten så la meg prøve og forklare meg litt : Jeg støtter ikke hjernevasking av barn eller terrorisme verken fra VÅR eller deres side. Og ikke glem palestinerenes (ble det riktig tro?) bakgrunn og historie.
Ber man om og få en på tryne så får man F*** meg tåle det hvis noen gir deg en!
1998 Saab 9-5 SE 2.3t N1106
Bedre STCN Forum Søk
To Crash with a Volvo is extremely safe. If you`re sitting in a Saab.
Bedre STCN Forum Søk
- Edward N812
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
fortell meg litt om dems bakgrunn og historie, og argumenter hva det er med den som gjør at det er på sin plass å reagere på den måten de gjorde da det kom på trykk, samt det dem har gjort nå. sammenlign med de kristnes bakgrunn og historie, er skillet så stort at muslimene har all grunn til å gjøre som de gjorde, og ikke de kristne? eller mener du at om muslimene lagde en karikaturtegning av de kristnes gud, så kunne de også kommet med draps- og terrortrusler i fleng?lille-espen N1106 skrev: Og ikke glem palestinerenes (ble det riktig tro?) bakgrunn og historie.
tråden her handler ikke om hvorvidt det var dumdristig eller ei å trykke tegningene, for det vet vi jo alle at var dumt, den er ment for å diskutere de "pårørtes" måte å reagere på.
har jeg misforstått innlegget ditt?
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
- lille-espen N1106
- 0.7 bar
- Sted: Arendal
Har vel aldri sagt det er på sin plass at de reagerte som de gjorde? For og sitere meg selv :Edward N812 skrev:fortell meg litt om dems bakgrunn og historie, og argumenter hva det er med den som gjør at det er på sin plass å reagere på den måten de gjorde da det kom på trykk, samt det dem har gjort nå. sammenlign med de kristnes bakgrunn og historie, er skillet så stort at muslimene har all grunn til å gjøre som de gjorde, og ikke de kristne? eller mener du at om muslimene lagde en karikaturtegning av de kristnes gud, så kunne de også kommet med draps- og terrortrusler i fleng?lille-espen N1106 skrev: Og ikke glem palestinerenes (ble det riktig tro?) bakgrunn og historie.
tråden her handler ikke om hvorvidt det var dumdristig eller ei å trykke tegningene, for det vet vi jo alle at var dumt, den er ment for å diskutere de "pårørtes" måte å reagere på.
har jeg misforstått innlegget ditt?
"Jeg støtter ikke hjernevasking av barn eller terrorisme verken fra VÅR eller deres side."
"Og ikke glem palestinerenes (ble det riktig tro?) bakgrunn og historie." Var ment litt mer generelt og ikke direkte om denne saken. Palestinere har blitt frastjålet store landeområder, har blitt inngjerdet og undertrykkt over lengre tid så jeg skjønner at de er frustrerte og forbanna! Dette er en sak som kunne vært altfor lett ungått og da velger jeg og klandre de som begynte det. Jeg er ikke sjokkert over uttalelsen fra dette programmet da det har vært så inni H****** mye sjokkerende som har skjedd tidligere. Jeg er mere sjokkert over at voksne mennesker klarer og drite seg så totalt ut to ganger på rad!
Nå blir det ikke helt likt og sammenligne denne saken med kristendommen da, Muhammad vel ikke skal avbildes og det er dette de reagerer mest på (rett meg på dette om jeg tar feil

1998 Saab 9-5 SE 2.3t N1106
Bedre STCN Forum Søk
Bedre STCN Forum Søk
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen
Det må være slitsomt å tro på en så forvridd og forverret religion....!
For 30 år siden hadde muslimer humret over bildene sammen med oss.
For 30 år siden hadde muslimer humret over bildene sammen med oss.
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-
- 2.0 bar
I tidligere tidere var det helt vanlig med "bilder" av Muhammed. Så dette er en "moderne" sak.
Tingen er vel at noen tjener (ikke nødvendigvis penger, men innbilt makt) på å fremstille verden/gud/saken med en spesiell vinkling.
Vi har jo lignende ting her i landet også! (dog i annen målestokk)
En løsning på bråket i midtøsten er at FN opphever sin beslutning, og oppløser staten Israel. Landet som jødene jo indirekte fikk pga Hitler.
Tingen er vel at noen tjener (ikke nødvendigvis penger, men innbilt makt) på å fremstille verden/gud/saken med en spesiell vinkling.
Vi har jo lignende ting her i landet også! (dog i annen målestokk)
En løsning på bråket i midtøsten er at FN opphever sin beslutning, og oppløser staten Israel. Landet som jødene jo indirekte fikk pga Hitler.
Hilsen Ole-P. N-154
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Kanskje på tide vi skriver et brev til NRK, og ber de sende " titten tei " for å fortelle hvor skapet skal stå
Selv er jeg fast i troen, på at nok trimm er tingen
Mvh
Bænt

Selv er jeg fast i troen, på at nok trimm er tingen

Mvh
Bænt
Close to your saab,closer to you with Speedparts
- ToreN1246
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N1246
- Navn: Tore
- Bil: 9-5 aero -01
- Sted: lillehammer
- Kontakt:
Gi barna til turboguden før religionen tar dem 

“Sucking all the marrow out of life doesn’t mean choking on the bone”
9-5 aero
9-5 aero