Man ær ju miljømedveten

-Varfør skall jag ta bilen, og vilken vei skall jeg vælja?
-Ting att se på vägen? Øvernatta?
-Om det regnar i Bergen vad finner man på då (jag har hørt att det kan gøra det dær)?
Planen ær en uke.
Moderator: Moderatorer
-Bergen er mye mer enn bare sentrum, og byen er fordelt over et stort geografisk område. Vil du se deg litt om i byen er bil en enorm fordel. Det er også mye utenfor bygrensene som kan være verdt en kjøretur, for eksempel Hardanger. Hvilken vei du velger hit er vel stort sett det samme, men vil du se vestlandsnatur er nok RV7 Hardangervidden et godt valg. For eksempel kan du stikke innom norges mest besøkte naturattraksjon, Vøringsfossen.Spöket skrev:Skall till Bergen på en happening, men har hørt att det kan vara lurt å ta bilen opp, fin fin natur och så vidare...kanske inte mitt størsta intresse men jag kan kanske øvertalas...(hade tænkt ta flyget først).
Man ær ju miljømedveten![]()
-Varfør skall jag ta bilen, og vilken vei skall jeg vælja?
-Ting att se på vägen? Øvernatta?
-Om det regnar i Bergen vad finner man på då (jag har hørt att det kan gøra det dær)?
Planen ær en uke.
Det er nok Ulriksbanen du tenker på, Fløybanen lever i beste velgående så vidt jeg vet.turban skrev:Er ikke fløy banen stengt i hele sommer grunnet oppgravderinger/vedlikehold?
Mener det var på nyhetene for ørten børten uker siden.
Eivind
Velkommen skal du være forresten. Du får gi beskjed når du er her, så kan vi jo dra sammen et lite saabtreff og til og med kjøre en guidet runde i området om du vil.Spöket skrev:okej.
TACK ALLA!