Landstreff Opel Motorsport Club, Rudskogen 2008
Moderator: Moderatorer
Landstreff Opel Motorsport Club, Rudskogen 2008
Opel Motorsport Club (OMC) ønsker herved velkommen til en farts- og stemningsfylt tredagers helg på Rudskogen Motorsenter i Rakkestad.
Hvert år har OMC sitt hovedlandstreff på Rudskogen. Her samles Opelinteresserte medlemmer fra hele landet for landets største Opelarrangement. De siste årene har det vært rundt 300 biler inn porten, og tilsvarende oppmøte ventes for 2008. Arrangementet er åpent for alle, men det er kun betalende medlemmer med Opel som slippes på banen.
Vi har egen utstilling, med premiering i gitte klasser. For helgen kan nevnes Opel i alle former, alt fra originale veteraner, ombygde banebiler, showbiler og en Opel for enhver smak. Vår svenske søsterklubb, Opel Sport Club, stiller trofast på vårt Rudskogentreff hvert år.
OMC er en klubb for alle Opelinteresserte, med hovedfokus på motorsport, banekjøring og ombygging. Hvert år har vi rundt 2000 medlemmer, som utgjør Norges største Opelklubb.
Årets OMC Hovedtreff går av stabelen i Rakkestad fredag 04.07 kl 17:00, til søndag kl 18:00.
Opel er kanskje ikke i høysetet hos det gjennomsnittlige medlem av STCN, men vi tror at en viss interesse for andre GM-fabrikater er å spore. Kanskje nettopp du finner inspirasjon her til din egen Saab.
Sjekk ut http://www.opelmotorsport.com for mer informasjon.
Mvh
John Ivar
Styremedlem, OMC
Hvert år har OMC sitt hovedlandstreff på Rudskogen. Her samles Opelinteresserte medlemmer fra hele landet for landets største Opelarrangement. De siste årene har det vært rundt 300 biler inn porten, og tilsvarende oppmøte ventes for 2008. Arrangementet er åpent for alle, men det er kun betalende medlemmer med Opel som slippes på banen.
Vi har egen utstilling, med premiering i gitte klasser. For helgen kan nevnes Opel i alle former, alt fra originale veteraner, ombygde banebiler, showbiler og en Opel for enhver smak. Vår svenske søsterklubb, Opel Sport Club, stiller trofast på vårt Rudskogentreff hvert år.
OMC er en klubb for alle Opelinteresserte, med hovedfokus på motorsport, banekjøring og ombygging. Hvert år har vi rundt 2000 medlemmer, som utgjør Norges største Opelklubb.
Årets OMC Hovedtreff går av stabelen i Rakkestad fredag 04.07 kl 17:00, til søndag kl 18:00.
Opel er kanskje ikke i høysetet hos det gjennomsnittlige medlem av STCN, men vi tror at en viss interesse for andre GM-fabrikater er å spore. Kanskje nettopp du finner inspirasjon her til din egen Saab.
Sjekk ut http://www.opelmotorsport.com for mer informasjon.
Mvh
John Ivar
Styremedlem, OMC
-
- 2.0 bar
Re: Landstreff Opel Motorsport Club, Rudskogen 2008
Dette har jeg lyst til å være med på
Vi bør jo stille mange, slik at de ser at GM`s deler og motorer kan brukes i "orntlige" biler også

Vi bør jo stille mange, slik at de ser at GM`s deler og motorer kan brukes i "orntlige" biler også

Hilsen Ole-P. N-154
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
Detta skal jeg også vurdere! Har jo faktisk tilgang på en Opel også
Hvis den blir ferdig på verkstedet noen gang da....

2012 VW Sharan 4 - motion
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
2006 SAAB 9-3 2,0t SC
1998 SAAB 9-5 2,0t ++++
1992 SAAB 900 2,1i
1975 SAAB 99
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Hadde jeg hatt fri skulle du ikek sett bortifra at jeg hadde stilt, men dessverre passer ikke dette..
Styrer med DAB og AUX
- button
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: 298
- Navn: Thomas Knappen
- Bil: 900 '95 Turbo Coupe
- Sted: Elverum
- Kontakt:
Var på landstreffet dems der i fjor jeg
hehe.. men det var bra oppmøtet der syns jeg..
det kan dere også se på de bildene jeg tok.
Bilder fra 2007: http://www.thomasknappen.com/gallery2/m ... itemId=237" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilder fra 2007: http://www.thomasknappen.com/gallery2/m ... itemId=237" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Hallo.
Ja dette syntes jeg vi skal støtte godt opp under, GM = GM se på 93 SS of Vectra
Minst like bra som fellestreff med VW - Audi
Speedparts kommer for å skremme alle opel bilene på banen
Mvh
Bænt
Ja dette syntes jeg vi skal støtte godt opp under, GM = GM se på 93 SS of Vectra

Minst like bra som fellestreff med VW - Audi

Speedparts kommer for å skremme alle opel bilene på banen

Mvh
Bænt
Close to your saab,closer to you with Speedparts
- matrox N522
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N522
- Navn: Eskil Bjerke
- Sted: Østre Toten
That's the spirit!Bent N208 skrev:Speedparts kommer for å skremme alle opel bilene på banen![]()
Mvh
Bænt
Drar kanskje nedover/bortover en tur om det passer seg

Saab 9-5 Estate Vector Sport 2005
VW Boble 1200 1963
VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt
Eskil || N522
VW Boble 1200 1963
VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt
Eskil || N522
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Intressant!
Om jag får köra på banan så har jag lust att dra dit, men som Klodrik skriver så är det bara betalande medlemar av OMC med Opel som kommer ut på banan.
Jag kan ändå tänka mig att betala medlemsavgiften i OMC om jag får köra med Saaben på bana.
Annars gidder jag inte dra!
Mvh
Om jag får köra på banan så har jag lust att dra dit, men som Klodrik skriver så är det bara betalande medlemar av OMC med Opel som kommer ut på banan.
Jag kan ändå tänka mig att betala medlemsavgiften i OMC om jag får köra med Saaben på bana.
Annars gidder jag inte dra!

Mvh
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
høres ut som err artig treff ..... har jeg mulighet så kommer jeg .....
mvh
lkp
mvh
lkp
medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;